Tomi Närhinen Rovion talousjohtajaksi

Rovio Entertainment, Espoo, 12.5.2015

Rovio Entertainment on nimittänyt Tomi Närhisen talousjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään toukokuun 19. päivä. Tomi siirtyy Roviolle Nordea Pankista, jossa hän on työskennellyt talousjohtajana.
Tomi on nimitetty Rovion johtoryhmän jäseneksi ja hän raportoi toimitusjohtaja Pekka Rantalalle.

Lisätietoja:

Kaisu Karvala
Rovio Entertainment
kaisu.karvala@rovio.com
+358 40 571 5990

Rovio Entertainment Oy on toimintatapoja mullistava viihde- ja mediayhtiö maailmalla menestyneen Angry Birds™ -brändin takana. Vuonna 2009 Rovio julkaisi Angry Birds -pelin josta  tuli pian maailmanlaajuinen ilmiö. Angry Birds -brändi nauttii kasvavasta suosiosta kaikkialla maailmassa, ja ilmiö laajenee yhä uusille liiketoiminta-alueille. Rovio toimii animaatioiden, oheistuotteiden, julkaisu- ja kustannustoiminnan, sekä erilaisten palvelujen saralla. Rovion Angry Birds animaatioelokuva saa ensi-iltansa toukokuussa 2016.   www.rovio.com

Yrityksestä

Rovio Entertainment Ltd is an industry-changing entertainment media company headquartered in Finland, and the creator of the globally successful Angry Birds™ characters franchise. Angry Birds, a casual puzzle game, became an international phenomenon within a few months of its release, and is now the number one paid app of all time. Angry Birds have expanded rapidly in entertainment, publishing, and licensing to become a beloved international brand. www.rovio.com