Rovio julkaisee uuden Jolly Jam -mobiilipelin

Report this content

19.2.2015, Espoo-- Viihdeyhtiö Rovio ja sen julkaisuohjelma Rovio Stars julkaisevat tänään uuden mobiilipelin nimeltä Jolly Jam. Jolly Jam on taktinen ja rento peli, jossa on mukana runsaasti uusia, innovatiivisia lisämausteita ja uudenlainen pelaamismekanismi. Peli on tehty yhteistyössä Magic Tavernin kanssa.

Jolly Jam -pelissä on panostettu erityisen paljon kauniiseen grafiikkaan. Pelin maailma vilisee hellyyttäviä hirviöitä, vaikuttavia räjähdyksiä, fantastisia värejä ja lukemattomia yllätyksiä. Jakaminen on keskeinen osa Jolly Jam -pelin viehätystä. Sosiaalisen pelaamisen myötä Jolly Jam avautuu pelaajilleen uudella tavalla.

”Olemme ylpeitä, kun voimme yhdessä Magic Tavernin kanssa hämmästyttää pelifaneja ympäri maailman”, sanoo Rovion tuotejohtaja Wilhelm Taht.

”Jolly Jam on seuraavan sukupolven palapelipeli, jossa on täysin innovatiivinen pelaamismekaniikka ja uskomattoman kauniit grafiikat.”

”Olemme erittäin ylpeitä Jolly Jam -pelistä. Tavoitteemme oli luoda uusi pelaamismekanismi, joka tuo jotain uutta, tuoretta ja nautittavaa ihmisille, jotka pitävät hahmontunnistuspeleistä. Uskon, että olemme saavuttaneet sen”, sanoo Magic Tavernin toimitusjohtaja Charlie Gu.

”Rovio Starsin avulla voimme hyödyntää parasta jakelualustaa ja uniikkeja kehitystyökaluja, jotka antavat meille mahdollisuuden tavoittaa miljoonia pelaajia ympäri maailman.”

Jolly Jamin videotraileri on saatavissa osoitteessa: http://youtu.be/vsQsita4Q9o.

Käy myös osoitteessa www.rovio.com/jolly-jam Sieltä löydät lisätietoa pelistä ja voit ladata sen  Android tai iOS -laitteisiin.

Lehdistö- ja mediakontaktit:
media@rovio.com
+358-400-214-526

Twitter: @Rovio

Magic Tavern
Magic Tavern on pelinkehittäjä, joka tekee ennakkoluulotonta pelisuunnittelua. Uskomme, että maailman mobilisoituessa pelit tulevat mullistamaan viihdekulttuurin. Tiimimme koostuu pitkän linjan tekijöistä, jotka ovat luoneet useita globaaleja hittejä.

Rovio Stars
Rovio Stars julkaisee parhaiden pelikehittäjien pelejä. Ensimmäiset pelit julkaistiin kesällä 2013. Siitä lähtien tämä Rovion julkaisuohjelma on julkaissut yhteensä viisi peliä, kuten pelit Tiny Thief, Juice Cubes ja Plunder Pirates. Rovio Starsista kiinnostuneet kehittäjät saavat lisää tietoa osoitteesta: http://www.rovio.com/developers/.

Rovio Entertainment
 Ltd.
Rovio Entertainment
Ltd on globaali viihdeyhtiö, jonka pääkonttori on Suomessa ja toimintaa ympäri maailman. Rovion vuonna 2009 luoma mobiilipeli Angry Birds muutti peliteollisuutta ja kasvoi kansainväliseksi ilmiöksi. Nyt Angry Birds on paitsi historian ladatuin peli, myös kuuluisa viihdebrändi, joka on levittäytynyt muun muassa animaatioihin, kirjoihin ja lisensseihin. Rovion Angry Birds -animaatioelokuva julkaistaan näillä näkymin heinäkuussa 2016. www.rovio.com