RTK-Palvelu Oy ja SOK ovat tehneet liikkeenluovutussopimuksen kiinteistöhuoltotoiminnasta

Report this content

RTK-Palvelu Oy (RTK) ja Suomen Osuuskauppojen keskuskunta (SOK) ovat tehneet liikkeenluovutussopimuksen koskien SOK:n kiinteistöhuollon liiketoimintaa Sokotel Oy:n hotelleissa. Liikkeenluovutuksessa S-huollon henkilöstö siirtyy RTK:n palvelukseen 1.9.2018 alkaen.

Sokos Hotelsit ja Radisson BLU -hotellit huolletaan jatkossa RTK:n toimesta

RTK:n ja SOK:n sopimus kattaa 20 Sokotel Oy:n operoiman hotellin kiinteistöhuoltotoiminnan. Pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa sijaitsevien Sokos Hotelsien ja Radisson BLU -hotellien päivittäiset kiinteistöhuoltotoiminnot ja kiinteistöhuollon päivystys siirtyvät sopimuksen myötä RTK:n hoidettavaksi.

Paras kokonaiskuva ratkaisi RTK:n valinnan yhteistyökumppaniksi

”RTK antoi itsestään parhaan kuvan kokonaisuutena niin siirtyvän henkilöstön, kustannusten, laadunhallinnan, hotelliliiketoiminnan tarpeiden ymmärtämisen kuin kiinteistöjen haltuunottosuunnitelmienkin osalta. Näistä syistä johtuen päädyimme valitsemaan RTK-Palvelu Oy:n yhteistyökumppaniksemme”, sanoo Kiinteistöässän johtaja Otto Oksanen SOK:lta.

”SOK:n kanssa tehty sopimus on RTK-Palvelulle erittäin merkittävä. Sopimuksen myötä RTK:lle siirtyy merkittävien kohteiden lisäksi huomattava määrä lisää ammattitaitoista henkilöstöä. Kiinteistöhuoltotoimintamme laajenee hotellisektorissa. Valtakunnallisen johtamismallin kautta kehitämme keskitetysti toimintaa, luomme henkilöstölle urapolkuja sekä syvennämme yhteistyötä niin SOK:n kuin Sokotelinkin kanssa” toteaa toimitusjohtaja Ismo Heikkonen RTK-Palvelu Oy:stä.

Lisätietoja antavat:

Jani Schroderus, SOK Kiinteistöässä, ylläpidon ja vuokrauksen johtaja, jani.schroderus@sok.fi, gsm 050 566 7626

Emilia Virtanen, RTK-Palvelu Oy, aluejohtaja, emilia.virtanen@rtkpalvelu.fi, gsm 040 730 7076

RTK-Palvelu Oy on suomalainen kiinteistöpalvelujen erikoisosaaja jo yli 45 vuoden kokemuksella. Palveluksessa on yli 3 000 ammattilaista, jotka huolehtivat erilaisista asiakkuuksista ympäri Suomen. Asiakkaitamme ovat niin teollisuusyritykset, hotellit, laivat, satamat kuin vaativat liikekiinteistötkin. Asiakaskeskeisyys ja jatkuva kehittäminen näkyvät vahvasti arvoissamme. Kattavat ja sertifioidut palvelumme takaavat laadukkaan lopputuloksen. Meille asiakaskokemus on aina tärkein!

SOK toimii S-ryhmän osuuskauppojen keskusliikkeenä ja tuottaa niille hankinta-, asiantuntija- ja tukipalveluita. SOK vastaa myös S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja liiketoimintaketjujen kehittämisestä. SOK-yhtymä muodostuu SOK:sta ja sen tytäryhtiöistä. SOK Kiinteistöässä vastaa S-ryhmässä SOK:n ja sen tytäryhtiöiden operatiivisista kiinteistöasioista sekä kasvavassa määrin Alueosuuskauppojen operatiivisten kiinteistöpalvelujen tuottamisesta.

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi Suomessa seitsemää Radisson Blu Hotellia ja 14 Sokos Hotellia.