Amarillo-ravintolaketju uudistuu - Nyt joukko tuntemattomia syö yhdessä yllätysmenun

Sosiaaliseen syömiseen houkuttavat annokset, tuore meksikolainen ruoka ja elämyksellinen palvelu nousevat pääosaan, kun suomalaisille tutuksi tullut Amarillo-ravintoloiden ketju uudistuu. Ensimmäinen uudistettu Amarillo avautuu Kuopiossa 27.1.2017. Ravintoloiden keskipisteenä on yhteisöllinen The Table.

”Ruoan jaettavuuden, yhteisöllisyyden sekä meksikolaistyylisen ruoan korostaminen ovat vastauksia asiakkaiden nyt suosimiin ruokatrendeihin”, kertoo ketjupäällikkö Jukka Kaartinen SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksesta.

”Texmexistä siirrymme MadMexiin; ruokafilosofiaan, jossa kaikki annokset ovat jaettavia. Listalla ei ole enää alku- ja pääruokia, vaan asiakkaat voivat koota mieleisensä valikoiman annoksia joko yksin tai yhdessä syötäväksi. Haluammekin nyt panostaa vahvasti raikkaiden ja tuoreiden makujen lisäksi yhteisölliseen syömiseen”, Kaartinen sanoo.

Jaettavien MadMex -annosten rinnalla uudella listalla tärkeää osaa näyttelevät niin Amarillon suositut burgerit kuin klassikot pihveistä kana-annoksiin.

The Table on yhteisöllinen ateria

Uudistuvien Amarillojen keskipiste on The Table, uudenlainen yhdessä syömisen elämys. Asiakas voi varata paikan isosta 10-12 henkilön pöydästä ja nauttia yhdessä muiden kanssa keittiön visuaalisesti näyttävän yllätysmenuun. The Table -asiakkaita palvelee oma kokki ja tarjoilija, osa ruoista valmistetaan pöydässä.

Ravintoloiden uusi miljöö värikkäine kalusteineen ja upeine tapetteineen tukee iloista yhdessäoloa hyvän ruoan äärellä. Näyttävä baari on paikka, jonne asiakas ohjataan ensimmäisenä.

Kuopion Amarillossa uudistuu kaikki

Amarillo Kuopion ravintolapäällikkö Sanna Tikkanen iloitsee uudistuksen tuomista muutoksista. ”Kaikki uudistuu, entistä ei jää kuin henkilökunta”, hän naurahtaa. Tikkanen odottaa paljon The Table -konseptilta: ”Asiakas ostaa meiltä istumapaikan, ja meidän tehtävänämme on tämän jälkeen pitää hänestä huolta alkudrinkistä illallisen loppuun ja saada hänet viihtymään. Palvelulla on tässä iso rooli.” Ravintolapäällikkö Sanna Tikkanen uskoo, että tämän pöydän ääressä tullaan näkemään tutustumisia ja ihastumisia, kun toisilleen vieraat ihmiset istuvat yhteisen aterian ääreen.

Kuopiossa uudenlaista sisältöä ravintolailtaan tuo myös samoissa tiloissa avautuva Veikkauksen kansainvälinen peliklubi Feel Vegas. ”On hienoa päästä laajentamaan asiakkaan ravintolakokemusta”, Tikkanen toteaa.

”Amarillosta on helppo siirtyä jatkamaan iltaa pelipuolelle, ja toisaalta pelaamisessa tulee nälkä ja jano.”

Amarillo Kuopio aukeaa maanantaina 27.1.2017. Kirjastokatu 10, Kuopio.

Ravintolaketjun kaikki Suomessa ja Virossa sijaitsevat ravintolat uudistuvat vuoteen 2019 mennessä.

Uuden Amarillon sisustussuunnittelu on Visionary Design Partners Jaana Ekmanin käsialaa.

Seuraava uusi Amarillo avautuu Porissa 3.3.

Lisätiedot:

Jukka Kaartinen, ketjupäällikkö, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, jukka.kaartinen@sok.fi, puh. 010 768 2764

Sanna Tikkanen, ravintolapäällikkö, Amarillo Kuopio, sanna.tikkanen@sok.fi, puh. 044 719 7875

AMARILLO

S-ryhmään kuuluvia Amarillo-ravintoloita on 21 Suomessa ja yksi Tallinnassa, Virossa.

Ketju uudistaa nyt kaikki ravintolansa. Uuden Amarillon ytimenä on yhteisöllinen The Table -pöytä, elämyksellisyys, tuoreet ja näyttävät meksikolaiset ruoat sekä Amarillon suositut burgerit. Uusi Amarillo on paikka, jossa tapahtuu koko ajan.

www.amarillo.fi

Amarillo-ravintolaketju uudistuu. Sosiaaliseen syömiseen houkuttavat annokset, tuore meksikolainen ruoka ja elämyksellinen palvelu nousevat pääosaan. Ensimmäinen uusi Amarillo avautuu Kuopiossa 27.1.2017.

Ruoan jaettavuuden, yhteisöllisyyden sekä meksikolaistyylisen ruoan korostaminen ovat vastauksia asiakkaiden nyt suosimiin ruokatrendeihin.
Jukka Kaartinen, Amarillon ketjupäällikkö