Rosson lasten kesä tarjoilee uusia makuja ja osallistaa kokkailuun annoskisalla

Kesällä lapset ovat kunniavieraita Rosso-ravintoloissa. Lasten ruokalistalla on monipuolinen valikoima italialaisen keittiön herkkuja kestosuosikkien pizzan ja lihapullien lisäksi. Uusia makuja syntyy lisää suositussa lasten ruoka-annosten suunnittelukisassa, joka alkaa 1. kesäkuuta. Annoskisaan voi osallistua kaikissa Rossoissa. Myös kesän lasten juhlat järjestetään vaivattomasti Rossoissa.

Rosso totuttaa uusiin makuihin

Tänä päivänä perheet ovat tottuneita matkailijoita sekä ravintoloissa kävijöitä ja kodeissakin kokkaillaan ahkerasti. Niinpä ruokatottumukset ja makutoiveetkin ovat monipuolistuneet. Rosso haluaa tarjota kaikille sopivia vaihtoehtoja ja kannustaa lapsia maistelemaan erilaisia makuja. Maistelu alkaa Rosson antipasto-pöydästä. Lisäksi pikkuvieraat voivat syödä aikuisten listan annoksia, kuten katkarapurisottoa, pastoja ja bruschettaa, pienemmässä koossa ja edulliseen hintaan.

Suosikkikombot Onnin pizza-ateria (alk. 8,80 e) ja Velhon eväs -ateria (alk. 8,30 e) jatkavat lasten listalla. Ateriat sisältävät pizzan tai nakkien ja lihapullien lisäksi ranskalaiset, lasten juoman ja jäätelöannoksen. Myös eri ruokavaliot huomioidaan Rosson lasten listalla gluteenittomilla, laktoosittomilla ja vegaanivaihtoehdoilla.

Annoskisassa lapset ovat huippukokkeja

Rosson perinteinen lasten ruoka-annosten suunnittelukisa käynnistyy jälleen 1.6. Kisassa lapset saavat ideoida unelmiensa ruoka-annoksen. Lihaa, kalaa vai kanaa ja millä lisukkeilla - pikkukokit päättävät. Voittaja palkitaan limusiinikuljetuksella ja koko perheen Rosso-illallisella. Lisäksi voittajan annos nostetaan Rosson syksyllä ilmestyvälle lasten listalle. Annoskisaan voi osallistua kaikissa Rossoissa elokuun loppuun asti.

Hauskimmat lasten kutsut vietetään Rossossa

Rosson lasten kutsut -paketti on helppo tapa lasten juhlien järjestämiseen. Vanhempien ei tarvitse huolehtia leipomisesta eikä siivoamisesta, kun koko juhla katetaan Rossoon. Paketti sisältää juhlakutsut, oman juhlapöydän Onni Orava -teemaisine koristeluineen, yllätyslahjan päivänsankarille sekä lasten suosikkitarjoilut; popparit, juomat, pizzaa, ranskalaisia ja jäätelöä.

Muita lasten etuja S-ryhmän ravintoloissa:

Fransmanni-ravintolat tarjoavat kesäloman ajan kaikki lasten annokset hintaan 4 euroa.

PizzaBuffa -ravintoloissa lapset herkuttelevat heinäkuussa ilmaisella jäätelöbuffalla ruokailun yhteydessä.

S-ryhmän ravintolatarjonta ja kesän edut löytyvät kätevästi yhdestä paikasta:

www.raflaamo.fi

Lisätietoja Rosson lasten kesästä:

Merja Helistö, Rosso-ketjupäällikkö, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus,
puh. 010 768 2851, s-posti merja.helisto@sok.fi

Kuvia ja lisätiedot S-ryhmän ravintoloiden lasten kesäkampanjoista:

Tanja Holmberg, viestintäkonsultti, Pieni Ideapuoti Oy, puh. 050 327 8923, tanja@pieni-ideapuoti.fi

Rosson perinteinen ja suosittu lasten annoskisa käynnistyy 1.6. Rosson lasten kesämenu tarjoilee monipuolisia makuja, myös aikuisten listalta.