S-ryhmän uudet ravintolat Qualitano ja Tsiken tarjoilevat roomalaista pizzaa ja eri makumaailmojen kana-annoksia

Raision Kauppakeskus Myllyyn avautuu 10.9. kaksi uutta ravintolaa; monipuolinen kanaravintola Tsiken ja pizzaa roomalaiseen tapaan paloina tarjoava Qualitano. Pizzaravintola Qualitanossa asiakas valitsee suosikkinsa lasitiskin takana olevista herkullisen rapeista pizzavaihtoehdoista. Tsikenissä nautitaan kana-annoksia aasialaiseen, amerikkalaiseen ja välimerelliseen tapaan. Ravintolakonseptit laajenevat  myöhemmin muun Suomen kauppakeskuksiin.

Kauppakeskusten ravintolamaailmat ovat uudistumassa ja niihin saadaan uusia ravintolaliikeideoita. Ravintolaruokailuun ja matkailuun tottuneet asiakkaat kaipaavat nyt entistä parempaa ruokailukokemusta myös kauppakeskuksissa. Uudet konseptimme tarjoavat samaan aikaan nopean mutta laadukkaan ja monipuolisen ravintolaelämyksen, sanoo SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan kehityspäällikkö Petri Martola.

Maan maukkaimman kanaravintola Tsikenin ruokalistalta löytyy hampurilaisia, reiluja salaatteja ja meheviä kana-annoksia. Amerikkalaiset, aasialaiset ja välimerelliset maut kruunaa ravintolan erikoisuuden, maustebaarin, tuoreet yrtit sekä paikan päällä valmistetut lisukesalaatit ja kastikkeet. Annoksissa hyvä hinta-laatusuhde yhdistyy katuruokakeittiöiden rentoon tunnelmaan.

Qualitanossa laadukkaista raaka-aineista tehdyt pizzat tarjoillaan aitoon roomalaiseen tyyliin paloina. Palatarjoilu, al taglio, sopii mainiosti niin pieneen kuin isoonkin nälkään. Pizzan lisäksi Qualitanon ruokalistalla on reheviä salaattiannoksia, kuten kana-päärynä-gorgonzola- ja avokado-provolone -salaattia. Ruokaelämystä täydentävät italialaiset viinit ja oluet.

Lisätietoja Tsikenistä ja Qualitanosta: Petri Martola,kehityspäällikkö, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, puh. 010 768 2852, petri.martola@sok.fi

www.raflaamo.fi/tsiken

www.raflaamo.fi/qualitano

S-ryhmällä on Suomessa 750 ravintolaa. Tunnetuimmat ravintolaketjut ovat Rosso, Amarillo, Fransmanni, Coffee House ja ABC Restaurant. Ravintoloissa vierailee noin 7 miljoonaa asiakasta kuukausittain.

Turun Osuuskauppa avaa Tsiken-kanaravintolan ja Suomen ensimmäisen Qualitano-ravintolan Kauppakeskus Myllyyn, Raisioon 10.9. S-ryhmän uudet ravintolakonseptit laajenevat tämän jälkeen kauppakeskuksiin muualle Suomeen.

S-ryhmä avaa kaksi uutta ravintolakonseptia, Tsikenin ja Qualitanon, Kauppakeskus Myllyssä Raisiossa.