Saarioisten kevään tuoteuutuudet

Saarioinen, Street food

Valmisruoka, markkinoille 20.4.2017

Street food -teema tuo katukeittiöistä tutut, laadukkaat hodari- ja hampurilaistarpeet kauppoihin. Saarioisilta löytyvät hampurilaisten ja hodareiden herkulliset täytteet: premium-tason burgerpihvit, raakamakkarat ja kasvisvaihtoehdot sekä tuoresalsat, salaatit, majoneesit ja maustekastikkeet. Katso herkulliset Street food -reseptit: www.saarioinen.fi /streetfood

BURGERPIHVIT

BURGERPIHVI ORIGINAL 2 KPL 240 G

Mehevä naudanlihasta valmistettu, mustapippurilla ja suolalla maustettu herkullinen pihvi, joka sisältää 84 % lihaa.

BURGERPIHVI PEKONI 2 KPL 240 G

Mehevä naudan- ja sianlihasta valmistettu, rouhitulla savupekonilla ja mustapippurilla maustettu herkullinen pihvi, joka sisältää 80 % lihaa.

RAAKAMAKKARAT

PEKONIWURSTI 6 KPL 240 G

Pekonilla ja aprikoosilla maustettu, murea raakamakkara sian- ja naudanlihasta. Lihapitoisuus 79 %.

PYÖRYKÄT

VEGEPYÖRYKÄT FALAFEL JA LIME-KORIANTERIMAJONEESI 225 G

Rapeapintainen kikherneistä ja porkkanasta valmistettu falafelpyörykkä. Maustettu Lähi-idän makujen tapaan juustokuminalla, valkosipulilla ja chilillä. Pakkauksessa mukana lime-korianterimajoneesi (35 g) raikkaana dippikastikkeena. Sopii myös vegaaneille.

SALSAT

Herkulliset tuoresalsat sopivat Street food -tyyliin, helppoon kesäruokailuun, grillaukseen lisäkkeeksi ja texmex-ruokailuun. Salsat sopivat myös vegaaneille.

SALSA PAPUMIX 200 G

Salsa edamamepavuista, pintopavuista, kikherneistä ja linsseistä, joka on kiedottu maukkaaksi kokonaisuudeksi paahdetun paprikan, limen, Cherry pepper -chilin ja korianterin kanssa. Runsasproteiininen ja runsaskuituinen. Sopii mainiosti ruoanlaittoon tai syötäväksi sellaisenaan lisäkkeenä tai dippinä.

SALSA TOMAATTI & YRTIT 200 G

Raikas runsaan tomaattinen salsa, jota maustavat Cherry pepper -chili, lime, kevätsipuli, basilika ja korianteri. Sopii mainiosti ruoanlaittoon tai syötäväksi sellaisenaan lisäkkeenä tai dippinä.

SALSA ANANAS & CHILI 200 G

Herkullinen ja hedelmäinen ananassalsa, jota maustaa mango, chili ja korianteri. Sopii mainiosti ruoanlaittoon tai syötäväksi sellaisenaan lisäkkeenä tai dippinä.

MAJONEESIKASTIKKEET

VEGEMAJONEESI HERBS & GARLIC 270 ML

Raikas ja täyteläinen majoneesi. Maustettu ruohosipulilla, persiljalla ja valkosipulilla. Sopii myös vegaaneille.

MUUT KIINNOSTAVAT VEGEUUTUUDET

Saarioinen vastaa kuluttajien vegaanisen ruoan kasvavaan kysyntään ja tuo markkinoille mehevän Vegehampurilaisen ja täyteläisen Vegemakaronilaatikon.

VEGEMAKARONILAATIKKO 350 G

Täysjyväpastasta ja soijarouheesta valmistettu täyteläinen vegaaninen makaronilaatikko. Täyteläisyyttä makuun tuovat kauravalmiste, kookosmaito ja vegejuusto. Väriä ja samalla makua antavat porkkana, punaiset linssit ja aurinkokuivattu tomaatti.

ISO VEGEHAMPURILAINEN 200 G

Rouheisen hampurilaissämpylän välissä on kikherneestä ja härkäpavuista valmistettu mausteinen falafel-pihvi ja raikas lime-korianterimajoneesi. Falafel-pihvi on valmistettu kikherneestä ja kotimaisista härkäpavuista ja se on maustettu muun muassa valkosipulilla, korianterilla, chilillä ja juustokuminalla. Sopii vegaaneille.

MUNAKKAAT

Herkullinen, runsasproteiininen munakas sopii niin aamupalaksi, lounaaksi kuin päivälliseksikin. Terveysbuumi on nostanut kananmunat hyväksytyksi osaksi ruokavaliota ja niiden kulutus on Suomessa kasvanut.

PEKONI-PERUNAMUNAKAS 250 G

Pekonia ja perunaa sisältävä kuohkea kahden munan uunimunakas suomalaisista raakaaineista. Maustettu maltillisesti suolalla.

CHEDDARJUUSTOMUKANAS 250 G

Cheddarjuustolla maustettu kuohkea kahden munan uunimunakas suomalaisista raakaaineista. Maustettu maltillisesti suolalla.

LEIKKELEET

PIPPURIMEETVURSTI 130 G

Aidolla leppäsavulla kylmäsavustettu meetvursti viipaleina pippurireunuksin, viipalepaino noin 6 g. Tuotteen rasvapitoisuus 20 %.

Saarioinen Eväs

Markkinoille 20.4.2017

Kesän nopeaksi lounaaksi tai piknikille sopivat suoraan kaupan hyllyltä Saarioisten Eväs-salaatit ja -wrapit.

SAVUKIRJOLOHI-GREMOLATASALAATTI 260 G

Suomalaista savukirjolohta, gremolatamarinoitua pastaa, tuoretta kurkkua, viinirypäleitä, sitruunaa ja kananmunaa romaine- ja jäävuorisalaattipedillä. Italialaisperäinen gremolata-makuöljy on itse valmistettu. Makuöljy koostuu sitruunasta, valkosipulista, persiljasta ja rypsiöljystä.

KANA-LEHTIKAALIWRAP 1 KPL

Uunipaahdettua suomalaista broileria, talon omaa lehtikaalipestoa sekä porkkanalastuja tuorejuusto-majoneesilla sipaistussa tomaattitortillassa.

Kesän innostavat kausituotteet

Markkinoilla 20.4.–29.8.2017

5 VAILLE VALMIS

Saarioisten uudet esivalmiit ruoat mullistavat ruoanlaiton. 5 vaille valmis -rasioissa on helposti kypsennettävät ja tuoreet raaka-aineet, joista kokkaa herkullisen aterian viidessä minuutissa. Kesän uutuuswokit valmistat kätevästi myös grillin parilalla.

HALLOUMI-KASVISWOK 460 G

Aitoa halloumijuustoa, kalamataoliiveja ja tuoreita kasviksia sisältävä kreikkalaisen makumaailman kesäwokki kahdelle hengelle. Viimeistellään raikkaalla yrttiöljyllä.

CHORIZOPYÖRYKKÄ-KASVISWOKKI 460 G

Lihaisia Chorizopyöryköitä, tuoretta minimaissia, lehtikaalia ja muita kasviksia sisältävä kesäwokki, jonka maku viimeistellään Memphis Smoky BBQ -kastikkeella.

Viestintäpäällikkö Anu Lehtinen, Saarioinen Oy, puh. (03) 244 7350, 050 529 8569
Sähköposti: anu.lehtinen@saarioinen.fi

Kuluttajaneuvonta puh. 08001-78052

Tuotekuvat Saarioisten uutuuksista löytyvät osoitteesta www.saarioinen.fi /kuvapankki