Saarioisten syksyn tuoteuutuudet

Syksyllä markkinoille tulee muun muassa uusia Balanssi-puuroja, vegaaniseen ruokavalioon sopivia tuotteita, miniklassikkolaatikoita ja paljon muuta!

Valmisruoka, markkinoille 31.8.2016

Saarioisen Balanssi-tuotesarja laajenee nyt myös puuroihin. Balanssi-puurot sisältävät paljon proteiinia ja sopivat erinomaisesti myös lounaaksi. Runsaan hedelmämäärän ansiosta ne täyttävät puolet päivän marja- ja hedelmätarpeesta.

BALANSSI ROUHEINEN OMENA-KAURAROUHEPUURO 300 G

Pitkään haudutettu, omenainen ja rouheinen kaurapuuro pellavansiemenillä, makua täydentää kaneli.

BALANSSI RUKIINEN TAATELI-VIIKUNAPUURO 300 G

Pitkään haudutettu täysjyväinen ruispuuro pellavansiemenillä, herkullista makua taatelista ja viikunasta.

Kasvisten lisääminen ja erilaiset kasvisruokavaliot kiinnostavat kuluttajaa, ja kasvistuotteiden myynti on kasvanut. tähän trendiin sopivat myös grahamkasvispiirakat.

GRAHAMKASVISPIIRAKKA 4 KPL 280 G

Grahamtaikinakuoreen leivottu mehevä, runsastäytteinen, maukas ja houkuttelevan värikäs kasvispiirakka, jossa on kuitua ja proteiinia. Trendikkäinä raaka-aineina tuotteessa on lehtikaali ja kauranjyvät. Sopii vegaaneille, maistuu kaikille!

PIZZA PICCOLO BIANCO 120 G

Aikuiseen makuun sopiva Pizza Bianco on pizza valkoisella kastikkeella. Maukasta pohjaa mehevöittää herkullinen ranskankermakastike. Saunapalvikinkku, herkkusieniviipaleet ja täyteläinen juusto  viimeistelevät pizzan makuhermoja hiveleväksi välipalanautinnoksi.

Nyt klassikkolaatikot myös kätevässä annospakkauksessa, jonka voi lämmittää mikrossa!

MAKSALAATIKKO PUOLUKKAHILLOLLA 230 G

Perinteinen riisipuuroon ilman maitoa valmistettu maksalaatikko rusinoilla. Lisänä Dronningholm-puolukkahillo.

LIHAMAKARONILAATIKKO KETSUPILLA 220 G

Täysjyvämakaronista ja suomalaisesta naudanjauhelihasta paistettu laatikko. Liemenä laktoositon munamaito. Lisänä Heinzin ketsuppi.

Valmisruoka, markkinoille 1.11.2016

VEGEPIZZA 200 G

Maistuva kukkakaalia sisältävä pizzapohja on täytetty maukkaalla yrttisellä kasviskastikkeella. Mehevässä täytteessä on herkkusieniviipaleita, paahdettua paprikaa ja sipulia. Tuote sopii myös vegaaniruokavaliota noudattaville.

Lihavalmisteet, markkinoille 31.8.2016

Saarioisten kokolihaleikkeleissä on voittamaton maku ja herkulliset makureunat! Kokolihaleikkeleissämme on nyt helposti avattavat ja uudelleen suljettavat pakkaukset, joissa aromit pysyvät hyvin tallella.

MAKUKINKKU CHIPOTLE-BBQ 150G

Makureunassa maistuu paahteinen chili. Miellyttävän tulinen maku on aikaansaatu espanjalaisella savupaprikalla ja meksikolaisella habanerolla.

MAKUBROILER CHILI-SITRUUNA 150 G

Makureunaltaan pirteän tulinen, murea ja mehukas. Maussa raikasta sitruunaa. Viipaleissa erottuvat selkeät chilirouheen hippuset.

MAKUKALKKUNA YRTTI-APPELSIINI 150 G

Makureunaltaan yrttinen, murea ja mehukas. Täyteläisessä maussa appelsiinin raikkautta. Viipaleissa erottuvat Välimeren yrtit.

Syksyn kausituotteet, markkinoilla 31.8.2016-27.1.2017

KURPITSAVUOKA 350 G

Syksyn kausituote Kurpitsavuoka on makea kullankeltainen kurpitsasta ja porkkanasta valmistettu samettinen kasvisvuoka, jossa mausteina mm. kanelia ja inkivääriä. Pintaan rapsakkuutta tuovat paahdetut kurpitsansiemenet.

VISPIS MUSTAHERUKKA, VAAHDOTETTU MUSTAHERUKKAVÄLIPALA 130 G

Mustaherukasta, laktoosittomasta kuohukermasta ja mannasuurimoista valmistettu, vaahdotettu välipala.

LUUMU-VANILJAKIISSELI 200 G

Kerroskiisseli kermaisesta vaniljasta ja täyteläisestä luumusta.

Syksyn kausituote, markkinoilla 10.11.2016-23.12.2016

SAVULOHIHERKKU 250 G

Suomalaisesta savukirjolohesta, majoneesista ja jogurtista valmistettu täyteläinen herkku, jota maustavat sitruuna ja omenahiput. Tuote sopii erinomaisesti vaikkapa joulun tai uuden vuoden alkupaloihin.

Syksyn kausituote, markkinoilla 1.9.2016-31.12.2016

DRONNINGHOLM TÄHTITORTTU PUOLUKKA-KIRSIKKAMARMELADI 300 G

Uusi, raikas maku Tähtitorttu-sarjaan. Paistonkestävä, vaniljainen puolukka-kirsikkamarmeladi. Rakenne on pehmeä, helposti levittyvä.

Saarioinen Eväs

Markkinoille 31.8.2016

EVÄS NIZZANSALAATTI 280 G

Tämä klassikkosalaatteihin lukeutuva salaatti sisältää yrttiöljyllä marinoituja perunakuutioita, tonnikalaa, kananmunaa, romainesalaattia, pisaratomaattia, kalamataoliiveja ja tuoretta punasipulia. Tonnikala ja kananmuna tuovat annokseen proteiinia ja pitävät kylläisenä pidempään. Tässä, kuten kaikissa muissakin heti syötävissä Eväs-salaateissamme, on haarukka mukana.

Viestintäpäällikkö Anu Lehtinen, Saarioinen Oy,

puh. (03) 244 7350, 050 529 8569

Sähköposti: anu.lehtinen@saarioinen.fi

Kuluttajaneuvonta puh. 08001-78052

Tuotekuvat Saarioisten uutuuksista löytyvät osoitteesta www.saarioinen.fi/kuvapankki

Kotimainen perheyritys Saarioinen on helpottanut suomalaisten arkea ja luonut merkittäviä makumuistoja jo 60 vuoden ajan. Tänä päivänä olemme yksi Suomen johtavista ruokataloista 259,6 miljoonan euron liikevaihdolla (2015).

Kangasalan Sahalahdella sijaitsevan Saarioisten kartanon ympärille on kasvanut moderni ruokatalo. Kangasalan lisäksi hyvää ruokaa valmistuu Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1325 saarioislaisen voimin. Yhdessä valmistamme puhtaista raaka-aineista suomalaisten lempiruokia – sekä klassikoita että tulevia uusia suosikkeja.

www.saarioinen.fi