Saarioisten uudet värikkäät Eväs Power Bowlit mukaan kesän menoihin

Saarioisten äitien kesän uutuuksia ovat raikkaat ja ravitsevat bowl-salaattiateriat. Huhtikuun lopulla lanseerattavat Eväs Power Bowl -salaattiateriat tuovat maukasta energiaa päivään ja sopivat erinomaisesti esimerkiksi lounaaksi. Ne ja muut Saarioisten Eväs-sarjan tuotteet kulkevat helposti mukana kesän retkillä ja reissuilla.

Bowl-ruoka valloittaa meillä ja maailmalla, ja Saarioistenkin valikoimasta löytyy nyt kaksi värikästä bowl-salaattiateriaa. Nimensä mukaisesti bowl- eli kulhoruoka sisältää kaikki ateriaosat valmiiksi nautittavina samassa kulhossa.

”Eväs Power Bowlit ovat herkullista ja trendikästä kulhoruokaa. Niissä on reilusti proteiini- ja kuitupitoista syötävää. Bowlit ovat kiinnostava ja ravitseva vaihtoehto tavalliselle vihersalaatille”, kertoo Saarioisten tuotepäällikkö Siiri Koivumäki.

Monipuolista syötävää ja runsaasti makua

Salaattiateriat sisältävät runsaasti papuja, jyviä, siemeniä ja kikherneitä kanan tai cheddarjuuston sekä erilaisten kasviksien lisäksi. Kokonaisuuden viimeistelee maukas kastike. Pakkauksissa on mukana kertakäyttöiset ruokailuvälineet, joten ateria on helppo napata mukaan.

Eväs Power Bowl Kana -salaattiateriassa maistuvat herkullisten broilerin fileekuutioiden lisäksi yrttiöljyllä maustetut kauranjyvät ja azukipavut, pikkelöity punakaali ja porkkana sekä tuore lehtikaali. Makuelämyksen viimeistelevät kuivatut karpalot ja meloninsiemenet sekä balsamivinegretti.

Gluteeniton Eväs Power Bowl Cheddar -salaattiateria saa makunsa harissatahnalla maustetusta kvinoasta ja kikherneistä, cheddarjuustosta, pikkelöidystä punakaalista ja tuoreesta lehtikaalista. Herkullisen lisän tuovat maissi, kurpitsansiemenet sekä mangovinegretti.

Evästä kesään

Kaikki Saarioisten Eväs-sarjan tuotteet, täytetyt leivät, wrapit ja salaatit, sopivat mainiosti maukkaaksi välipalaksi, nopeaksi lounaaksi tai piknik-evääksi. Ruokaisat Eväs-leivät sisältävät runsaasti laadukkaista raaka-aineista valmistettuja täytteitä. Raaka-aineet ovat selkeinä isoina paloina omissa lokeroissaan ja mukana on haarukka sekä erillispakattu Saarioisten salaattikastike.

Eväs-sarjan suolaisiin välipaloihin kuuluu neljä täytettyä leipää, neljä wrappia ja yksi täytetty patonki. Ruokaisia salaatteja seitsemän erilaista ja lisäksi kaksi uutuus-bowlia.

Eväs-tuotteet ovat nyt uusissa houkuttelevissa ja raikkaissa pakkauksissa. Eväs Bowlit saapuvat kauppoihin 25.4.2018.

Marja Joutsen, tuoteryhmäjohtaja, puh. 050 539 7127, marja.joutsen@saarioinen.fi

Kuvat:

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo 60 vuoden ajan. Saarioinen on suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo n. 260 miljoonan euron liikevaihdolla. Olemme kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1 300 saarioislaisen voimin. Saarioinen vaalii perinteitä ja kehittää samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 - www.saarioinen.fi