Uudistuneet Balanssi-ateriat sisältävät puolet päivän kasviksista

Saarioisten Balanssi-sarjan annosateriat ovat hyvä valinta niille, jotka haluavat syödä terveellisesti ja monipuolisesti, herkullisuudesta tinkimättä. Kaikki Balanssi-ateriat sisältävät aina puolet päivän kasviksista ja niissä on Sydänmerkki.

Saarioisten Balanssi-annosaterioiden kuluttajalupaus puolet päivän kasviksista korostuu myös uudistuneessa pakkauksessa. Valmisruokahyllystä löytyvät pakkaukset tunnistaa jatkossa lupauksen lisäksi entistä värikkäämmästä ilmeestä.

Balanssi-ateriat on kehitetty ravitsemussuositusten lautasmallin mukaisesti, joten annoskoko on sopiva. Yhdessä ateriassa on vähintään puolet suositellusta päivän kasvisannoksesta ja siinä on oikeassa suhteessa proteiinia sekä hiilihydraatteja. Aterioiden hellävarainen ja nopea valmistusmenetelmä takaa, että myös kasvisten rakenne ja maku säilyvät tinkimättömän herkullisena.

Kaikki Balanssissa

Balanssi-sarjaan kuuluu kahdeksan tuotetta; kuusi annosateriaa ja kaksi keittoa. Kotoisan herkulliset uutuudet, Naudanlihakastike- ja Kalapihviateria sopivat myös vatsaystävällistä FODMAP-ruokavaliota noudattaville. Myös vegaanit on otettu ainutlaatuisissa Balanssi-annosaterioissa huomioon, sillä uusi pehmeän mausteinen Kasviscurryateria sisältää runsaasti raikkaita kasviksia ja pehmeää kookosmaitoa.

Kaikki Balanssi-sarjan annosateriat ovat lisäksi laktoosittomia, gluteenittomia ja proteiinipitoisia tai runsasproteiinisia, ja niissä on Sydänmerkki.

Lisätietoa Balanssi-tuotteista: https://www.saarioinen.fi/saarioinen/tuotebrandit/balanssi/

Balanssi Naudanlihakastikeateria: https://www.saarioinen.fi/tuote/balanssi-naudanlihakastikeateria-300-g/

Balanssi Kalapihviateria: https://www.saarioinen.fi/tuote/balanssi-kalapihviateria-300-g/

Balanssi Kasviscurryateria: https://www.saarioinen.fi/tuote/balanssi-kasviscurryateria-320-g/