SAMMON VUOSIKERTOMUS JULKAISTU

SAMMON VUOSIKERTOMUS JULKAISTU Sammon vuosikertomus vuodelta 2001 on julkaistu. Se lähetetään ilman eri tilausta osakkeenomistajille, jotka omistavat vähintään 2000 Sampo Oyj:n osaketta. Vuosikertomus on luettavissa suomeksi Internet-osoitteessa www.sampo.fi/vuosikertomus. Englanninkielinen vuosikertomus on luettavissa Internet-osoitteessa www.sampo.fi/annualreport ja ruotsinkielinen osoitteessa www.sampo.fi/arsredovisningar. Edellä mainituissa Internet-osoitteissa on luettavissa myös konsernin tytäryhtiöiden tilinpäätöksiä. Painetun vuosikertomuksen voi tilata em. Sammon vuosikertomussivuilla olevilla tilauslomakkeilla, faksilla numerosta 010 514 0051 tai puhelimitse numerosta 010 514 0042. SAMPO OYJ Pertti Nurvala Tiedotusjohtaja puh. 010 514 4030, gsm 050 553 3484 JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/28/20020328BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/28/20020328BIT00260/wkr0002.pdf