SAMMON YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTOKSET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN

SAMMON YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTOKSET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN Sampo Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 10.4.2002 hyväksymät yhtiöjärjestyksen muutokset on tänään merkitty kaupparekisteriin. Muutokset koskivat pykäliä 7, 12 ja 16. Lisäksi pykälä 22 poistettiin tarpeettomana, jolloin pykälän 23 numerointi muuttui vastaavasti pykäläksi 22. SAMPO OYJ Pertti Nurvala Tiedotusjohtaja Puh. 010 514 4030 JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.sampo.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/18/20020418BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/18/20020418BIT00100/wkr0002.pdf