Sampo Rahoitus käynnistää yt-neuvottelut

Sampo Rahoitus käynnistää yt-neuvottelut Sampo Rahoitus Oy on antanut esityksen yt-neuvottelujen käynnistämisestä toimintojensa tehostamiseksi. Yhtiö arvioi vähentämistarpeen olevan enintään 15 henkilöä. Yhtiön palveluksessa on 130 henkilöä, joista neuvottelujen piirissä on 82. Neuvotteluesityksen taustalla olevat henkilöstövähennykset perustuvat palveluprosessien tehostamiseen ja toimintojen uudelleenorganisointiin. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Ilkka Kansanniva, Sampo Rahoitus Oy, puh. 010 513 8440 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/03/20021003BIT00570/wkr0002.pdf