Ensimmäiset kuvat HUONE:en uusien tilojen suunnitelmista Kampin Kuparitalossa

HUONE International Oy jatkaa laajentumistaan ja avaa kolmannen toimipisteensä Malminkatu 30:een Helsingin Kamppiin. Noin 1200 neliöisessä liiketilassa on 10 eri kokoista ja erilaisiin tilaisuuksiin muuntautuvaa, kekseliäästi sisustettua tilaa.

Tapahtumahotelliketju HUONE International jatkaa kasvuaan avaamalla uuden toimipisteen Helsingin Kampissa sijaitsevaan Kuparitaloon alkusyksystä. Kampin toimipiste on HUONE:en kolmas yksikkö. Kaksi ensimmäistä sijaitsevat Helsingin Jätkäsaaressa sekä Singaporessa.

Vuonna 2012 perustetun HUONE:en on tarkoitus laajentaa radikaalisti tulevien vuosien aikana: tavoitteena on avata kymmenen uutta yksikköä maailmanlaajuisesti vuoteen 2020 mennessä. Huoneen kolmas kokousmaailma avataan Helsinkiin, sillä Jätkäsaaren tapahtuma- ja neuvotteluhuoneet on varattu pitkälle etukäteen ja esimerkiksi syksyn pikkujoulukautta varten markkinoilla on runsaasti kysyntää.

“Jokaisessa uudessa yksikössä pyrimme ottamaan asiakkaiden tarpeita huomioon entistä monipuolisemmin ja parantamaan asiakaskokemusta. Myös huoneiden teemoihin on panostettu huomattavasti. Leikkisyys ja innostavuus ovat avainasemassa, samoin kuin tilojen muunneltavuus, joka mahdollistaa ratkaisut erilaisiin tilaisuuksiin ja tilanteisiin”, kuvailee Kampin yksikön avauksesta vastaava Jaakko Eskola, HUONE:n Market Entry Manager.

Jokaisen huoneen uniikin teeman takana on tarkkaan mietitty tarina. Teemat on suunniteltu palvelemaan asiakkaiden tarpeita sen mukaan, minkälaista inspiraatiota kyseinen ryhmä ja kokous tarvitsevat. Kamppiin on rakenteilla muun muassa intiimit Karavaani- ja Laituri-huoneet, joiden tarkoitus on johdatella asiakkaat matkan tunnelmaan.

“Karavaani-huoneen tarkoituksena on luoda rento, iloinen tunnelma – ikään kuin olisi lomalla. Samanaikaisesti matka kuvastaa liiketoimintaa: pyritään eteenpäin ja koetaan uutta. Reissasimme siskoni ja mieheni kanssa asuntoautolla ympäri Eurooppaa, ja pienessä, eristetyssä tilassa matkustaminen tuntui samaan aikaan turvalliselta ja jännittävältä. Tämä inspiroi meitä kehittelemään yhdessä lukuisia ideoita”, kertoo HUONE:en toimitusjohtaja Evon Söderlund. “Alle kymmenelle henkilölle sopiva Laituri-huone jatkaa samaa ajatusta: matkan varrella on hyvä välillä pysähtyä satamassa ja hengähtää. Laiturilla lastataan laiva, katsahdetaan karttaa ja valmistaudutaan seuraavaan seikkailuun.”

Uudessa Malminkatu 30:n kokousmaailmassa sekä kiinteistön vuokralaiset että ulkopuoliset yritykset voivat järjestää kokouksia ja pienimuotoisia tapahtumia HUONE:en luovissa työskentelytiloissa. HUONE vastaa myös ravintola- ja aulapalveluista, mikä nostaa asiakaspalvelun aivan uudelle tasolle.

HUONE Kampin avajaisia on tarkoitus viettää alkusyksystä. Asiakkaille suunnattu sneak peek -tilaisuus, jossa uudet tilasuunnitelmat esitellään, pidetään toukokuussa Jätkäsaaressa.

Lisätietoja:

Kuvia tulevista Kampin huoneista medialle

Evon Söderlund, CEO
HUONE International Oy
evon.soderlund@huone.events

HUONE International tarjoaa yksilölliset tapahtumaratkaisut yrityskokouksille ja -tapahtumille. HUONE:n ainutlaatuiseen konseptiin sisältyvät luovat kokoustilat, ravintolapalvelut, sekä yrityksen itse kehittämä verkkopalvelu, jonka avulla asiakkaat voivat varata, suunnitella, maksaa, mitata ja hallinnoida tapahtumiaan tapahtumakoordinaattorin tuella. HUONE:n kokousmaailmat sijaitsevat Helsingin Jätkäsaaressa sekä Clarke Quay:n alueella Singaporessa. Lisätietoja: www.huone.events/fi/