Flashnode kasvatti rahoitustaan kahteen miljoonaan euroon ja laajentaa Isoon-Britanniaan

Kotimainen Flashnode on kasvattanut kokonaisrahoitustaan kahteen miljoonaan euroon Spintop Venturesin johdolla. Kierroksen rahoitus tullaan käyttämään toiminnan laajentamiseen Isoon-Britanniaan sekä kumppaniverkoston kasvattamiseen. Flashnoden tavoitteena on tehostaa pk-yritysten toimintaa ja kasvua mahdollistamalla SaaS-ohjelmistojen, kuten verkkokauppa-alustojen, crm-järjestelmien ja taloushallinnon ohjelmistojen keskinäinen kommunikointi.

“Olemme rakentaneet integraatiota vaativia SaaS-ohjelmistoja vuodesta 2001 ja huomanneet, että tiedonsiirron yksinkertaistamiselle on selvää tarvetta. Käytimme yli 10 henkilötyövuotta yrittäessämme luoda systeemin, joka pystyisi käsittelemään monimutkaisia integraatioita vaivattomasti ja nopeasti. Flashnode-alustan rakentaminen alkoi vuonna 2013”, kertoo Flashnoden perustaja ja uusi toimitusjohtaja Lennu Keinänen . “ Yritykset käyttävät 6,5 miljardia dollaria käsitellessään prosesseja manuaalisesti. Nyt kun SaaS-pohjainen taloushallinto on saavuttamassa valtavirran suosion, tarve ongelman ratkaisemiselle on suuri.”

Tähän mennessä Flashnode on käsitellyt yli miljoona ohjelmistojen välistä tiedonsiirtoa lähes sadalle asiakkaalle. “Kaikki hyötyvät ulkoistetuista SaaS-integraatioista”, toteaa Kari Ryynänen , Visma Solutionsin ohjelmistokumppanivastaava. “Me voimme keskittyä omien ohjelmistojen kehittämiseen yhteensopivuusongelmien ratkaisemisen sijaan. Flashnoden kehittämän integraatioratkaisun avulla pystymme tarjoamaan asiakkaille entistä parempaa palvelua.”

Flashnode tekee yhteistyötä EU:n suurimpien verkkokauppa- ja taloushallintopalveluiden kanssa. “Flashnoden perustajilla on yhteensä yli 50 vuoden kokemus ohjelmisto- ja IT-alan yrittäjyydestä sisältäen kahdeksan onnistunutta exitiä. He ovat tunnistaneet suuren tarpeen asiakkaiden keskuudessa, ja heillä on tavoitteena saada merkittävä markkinaosuus toimialalta”, kommentoi Spintop Venturesin osakas ja yksi perustajista Finn Persson .

Flashnode tarjoaa ohjelmistointegraatioita pk-yrityksille. Heidän ratkaisunsa minimoi ohjelmistojen manuaalisessa käsittelyssä mahdollisesti tapahtuvat virheet ja nopeuttaa työprosesseja mahdollistamalla eri ohjelmistojen keskinäisen kommunikoinnin.

Lisätietoja:

Mediakit

Lennu Keinänen, toimitusjohtaja
lennu.keinanen@flashnode.com

Flashnode on Jyväskylästä startannut yritys, joka tarjoaa integraatioita palveluna suosituimpien ohjelmistojen välille. Tavoitteenamme on tehostaa ja parantaa asiakkaidemme liiketoimintaprosesseja automaation avulla.

Flashnoden vahvuudet:

• Kuukausimaksullinen integraatiopalvelu (mahdollistaa integraatiot pk-yrityksille)

• Osaaminen liiketoimintaprosesseista sekä niiden tehostamisesta

• Yli 50 vuoden kokemus integraatioista

Yrityksestä

San Francisco on kasvuyrityksiin keskittynyt, Suomen kansainvälisin markkinointiviestintätoimisto.