GS-Hydron tuotteiden myynti yksinoikeudella Raiha Hydraulicsille

Raihasta myös merkittävä jälleenmyyjä Venäjällä ja Baltiassa

Raiha Hydraulics aloittaa GS-Hydron tuotteiden ja putkistojärjestelmien myynnin Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa. GS-Hydron teknologian omistaja I.M.M. ja Raiha ovat solmineet sopimuksen, joka antaa Raihalle yksinoikeuden GS-Hydron tuotteiden myyntiin Suomessa, tehden samalla Raihasta merkittävän jälleenmyyjän Venäjällä ja Baltian maissa.

“Olemme Raihalla erittäin innoissamme GS-Hydron tuotteista. Haluamme osaltamme pitää suomalaista osaamista yllä. Tämän vuoksi onkin hienoa, että pystymme yhteistyössä I.M.M.:n kanssa tuomaan Suomessa kehitetyn GS-laippaliitostekniikan takaisin kotimaan markkinoille”, kertoo Raiha Hydraulicsin toimitusjohtaja, Seppo Lusenius.

Raihalla on pitkä historia hydrauliikkahuoltojen, -komponenttien ja vaativien hydrauliikkajärjestelmien toimittamisesta. Yritysten yhteistyö on pitkäaikaisten keskustelujen ja yhteisten tavoitteiden kohtaamisen tulosta.

“Raihan saaminen partneriksi Suomessa on meille iso askel; yrityksellä on ammattitaitoa, pitkä kokemus ja se on luotettava. Yhteistyön laajentuminen Venäjälle ja Baltian maihin on myös erittäin lupaavaa ja tukee strategiaamme”, kertoo GS-Hydron toimitusjohtaja, Fabio Marasi.

Raiha Hydraulicsin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 6,0 miljoonaa euroa. Yhteistyön kautta yritys hakee kasvua nykyisillä ja uusilla markkina-alueilla. Raihan tavoite on nousta Suomen johtavaksi vaativien hydrauliikkaratkaisujen toimittajaksi.

Seppo Lusenius

Toimitusjohtaja, Raiha Hydraulics

seppo.lusenius@raiha.com

Mediapaketti