Jari Ainali Kankaanpää Worksin ja Valkon Metallin toimitusjohtajaksi

Kankaanpää Worksin ja Valkon Metalli Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.11.2017 alkaen nimitetty DI Jari Ainali. Ainali tuo Hollmingin konepajaryhmään vahvaa kansainvälistä konepajakokemusta. Ainalilla on monipuolinen teollinen tausta johdon tehtävistä mm. Metson ja Moventaksen palveluksesta. Ainali siirtyy uuteen tehtäväänsä Molok Oy:stä, jossa hän on toiminut vt toimitusjohtajana.

“Liityn innoissani Kankaanpää Worksin ja Valkon Metallin osaavaan tiimiin.  Haluan oppia tuntemaan henkilöstömme sekä asiakkaamme ja viedä yritystä yhdessä eteenpäin”, Jari Ainali kertoo.

Kankaanpää Works on raskaaseen ja keskiraskaaseen konepajavalmistukseen keskittynyt perheomisteinen yhtiö, jonka juuret ulottuvat aina 1940-luvulle saakka.

“Jari tuo Kankaanpää Worksille ja Valkon Metallille vankkaa kokemusta ja innovatiivisuutta. Uskomme, että hän pystyy johdattamaan yritykset uuden kasvun tielle”, kertoo Hollmingin toimitusjohtaja Jouko Salo.

Jari Ainali, toimitusjohtaja
jari.ainali@kankaanpaaworks.fi

Tietoja yrityksestä:

Kankaanpää Works on suomalainen perheomisteinen konepajayhtiö, joka on osa Hollming-monialakonsernia. Yritys keskittyy raskaaseen ja keskiraskaaseen hitsaavaan ja koneistavaan konepajavalmistukseen sekä kokoonpanovalmistukseen. Yrityksen konepajat sijaitsevat Kankaanpäässä (Kankaanpää Works Oy) ja Loviisassa (Valkon Metalli Oy) ja sen juuret ulottuvat 1940-luvulle saakka. Lisätietoa www.kankaanpaaworks.fi