Jari Ainali Kankaanpää Worksin ja Valkon Metallin toimitusjohtajaksi

Kankaanpää Worksin ja Valkon Metalli Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.11.2017 alkaen nimitetty DI Jari Ainali . Ainali tuo Hollmingin konepajaryhmään vahvaa kansainvälistä konepajakokemusta. Ainalilla on monipuolinen teollinen tausta johdon tehtävistä mm. Metson ja Moventaksen palveluksesta. Ainali siirtyy uuteen tehtäväänsä Molok Oy:stä, jossa hän on toiminut vt toimitusjohtajana.

“Liityn innoissani Kankaanpää Worksin ja Valkon Metallin osaavaan tiimiin.  Haluan oppia tuntemaan henkilöstömme sekä asiakkaamme ja viedä yritystä yhdessä eteenpäin” , Jari Ainali kertoo.

Kankaanpää Works on raskaaseen ja keskiraskaaseen konepajavalmistukseen keskittynyt perheomisteinen yhtiö, jonka juuret ulottuvat aina 1940-luvulle saakka.

“Jari tuo Kankaanpää Worksille ja Valkon Metallille vankkaa kokemusta ja innovatiivisuutta. Uskomme, että hän pystyy johdattamaan yritykset uuden kasvun tielle” , kertoo Hollmingin toimitusjohtaja Jouko Salo .

Jari Ainali, toimitusjohtaja
jari.ainali@kankaanpaaworks.fi

Tietoja yrityksestä:

Kankaanpää Works on suomalainen perheomisteinen konepajayhtiö, joka on osa Hollming-monialakonsernia. Yritys keskittyy raskaaseen ja keskiraskaaseen hitsaavaan ja koneistavaan konepajavalmistukseen sekä kokoonpanovalmistukseen. Yrityksen konepajat sijaitsevat Kankaanpäässä (Kankaanpää Works Oy) ja Loviisassa (Valkon Metalli Oy) ja sen juuret ulottuvat 1940-luvulle saakka. Lisätietoa www.kankaanpaaworks.fi

Yrityksestä

San Francisco on kasvuyrityksiin keskittynyt, Suomen kansainvälisin markkinointiviestintätoimisto.