Kieku tuo SuomiAreenan keskustelut podcasteiksi

Suomalainen puhemediapalvelu Kieku tuo yhteistyössä SuomiAreenan kanssa yli 120 SuomiAreena-keskustelua podcasteina yleisön kuunneltaviksi. Kieku tarjoaa SuomiAreenan yhteiskuntaa puhuttaville keskusteluille täydentävän ja luontevan jakelukanavan.

“Suomi tarvitsee yhteiskunnallista keskustelua ideoista seuraavalle sadalle vuodelle enemmän kuin pitkään aikaan. Siksi olemme erityisen iloisia yhteistyöstä SuomiAreenan kanssa. Keskusteluun tarvitaan kaikki mukaan, minkä vuoksi Kieku on mukana jakamassa sisältöä vielä laajemmalle yleisölle”, sanoo Sampsa Fabritius, Kiekun toimitusjohtaja.

SuomiAreenan keskusteluja voi kuunnella Kiekun iOS-sovelluksella ja Kiekun palvelussa osoitteessa kieku.com seuraamalla SuomiAreena-kanavaa. Tänä vuonna pääteemana on Suomi 100 - Yhdessä, ja keskustelijoiden joukossa ovat mm. tasavallan presidentti Sauli Niinistö, Tarja Halonen, Risto Siilasmaa ja Makwan Amirkhani.

SuomiAreenan vastaava tuottaja Mari Haavisto on innoissaan SuomiAreenan uudesta jakelukanavasta.

“Suomen suurin yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma SuomiAreena järjestetään tänä kesänä 12:ta kertaa. Vuosi vuodelta olemme kasvattaneet sisältöjen määrää ja niitä on voinut perinteisesti seurata tv:stä, netistä ja radiosta. Kieku tarjoaa meille upean mahdollisuuden saada sisältömme myös podcasteiksi. Näin SuomiAreena-keskusteluja on helppo seurata vaikka kesälomamatkalla autossa”, Haavisto sanoo.

Kiekun tavoitteena on tehdä kuuntelemisesta yhteisöllisempää ja tuoda puhesisällöt takaisin päivittäiseen kuunteluun. Hyvät tarinat ovat aina olleet tärkeä osa jokapäiväistä elämäämme, ja tämä tulee jatkumaan tulevaisuudessakin. Kiekun ydinsisältöä ovat yrittäjyyteen, yhteiskuntaan, hyvinvointiin ja tosielämän tarinoihin liittyvät aiheet.

##

Sampsa Fabritius. toimitusjohtaja
Kieku Labs
sampsa@kieku.com

Mari Haavisto, sisältöjohtaja ja SuomiAreenan vastaava tuottaja
Mediahub Helsinki Oy
mari.haavisto@mtv.fi

Kieku Labsin mediasivusto

SuomiAreenan mediasivusto

Kiekusta:

Kieku Labs on henkilökohtaista puhemediaa kehittävä teknologiayhtiö. Kieku on riippumaton suoran kohtaamisen paikka audion tuottajille ja kuuntelijoille. Kieku on yhtäläisesti ääniä kadulta ja studiosta, paikka jossa ammattilainen löytää yhteyden kuulijaan. Palvelu on myös helppo ja henkilökohtainen radioasema kenelle tahansa. Yhtiö on perustettu 2016.