SANAKO ja Beijing JetRich yhteistyöhön Kiinan koulutussektorilla

SANAKO Corporation:
Juha Merinen, Global Sales Director, puh: +358 40740 2231 sähköposti: juha.merinen@sanako.com

SANAKO on solminut yhteistyösopimuksen kiinalaisen Beijing Enterprises JetRich Ltd:n kanssa. Yritykset edistävät yhdessä Sanakon kielenoppimisratkaisujen tunnettuvuutta Kiinan koulutusmarkkinoilla keskittyen erityisesti Sanakon Study-tuoteperheen ohjelmistojen tarjoamiseen Pekingissä sijaitseviin kouluihin ja yliopistoihin.

JetRich on erikoistunut koulutussektorille suunnattuihin ratkaisuihin kuten interaktiivisiin tauluihin sekä koulutusohjelmistoihin. JetRichin tarjontaan kuuluvat myös älykortit ja e-kynät. Lisäksi yritys tarjoaa oppilaitoksille Microsoftin ratkaisuja, videokonferenssijärjestelmiä sekä järjestelmäintegraatiopalveluja. JetRich on Intelin® ja Microsoftin virallinen kumppani, ja sen asiakkaana on tällä hetkellä yli 2000 koulua ja 27 yliopistoa.

Edistyksellistä teknologiaa ja kohdennettua palvelua

Sanako ja JetRich hyödyntävät yhteistä kokemustaan koulutusalan palvelujen tarjoajana ja haluavat yhdessä tarjota innovatiivisia ratkaisuja, jotka parantavat oppimistuloksia, tapahtuipa oppiminen sitten luokkahuoneessa tai muualla koulun alueella. Yhteistyön ensimmäinen askel on esitellä tarjolla olevia ratkaisuja ja palveluja Kiinan koulutusalan markkinoille työskentelemällä paikallisten kumppanikoulujen kanssa.

Sanako ja JetRich yhdessä uskovat, että yhdistäessään koulutussektorilta hankkimansa kokemuksen, yritysten on nyt mahdollista tarjota asiakkaille kokonaisratkaisuja, joissa opetustyötä tuetaan sekä uuden teknologian että lokalisoidun, asiakaslähtöisen palvelun avulla.

Sanakon myyntijohtaja Juha Merisen mukaan aika on nyt oikea pureutua Kiinan kasvaville koulutusalan markkinoille. “Tavoitteemme on tehdä yhteistyötä Kiinassa ainoastaan parhaiden kumppanien kanssa, jotta pystymme tarjoamaan tämän nopeasti kehittyvän alueen asiakkaille ratkaisuja ja palveluja, jotka tuottavat mahdollisimman paljon lisäarvoa. Yhdessä Beijing JetRichin kanssa meillä on ilo julkistaa tämä pitkälle tähtäävä yhteistyösuhde, jonka ansiosta opiskelijat ja koulutusalan ammattilaiset koko kiinalaisen koulutusmarkkinan laajuudelta pääsevät nauttimaan uudenlaisista oppimista ja opetusta tukevista ratkaisuista ja palveluista. Tämä strateginen yhteistyö tule olemaan jättimäinen harppaus Kiinassa erityisesti kielenoppimisen ja -opetuksen saralla".

Chen Gang, JetRichin Vice General Manager, lisää "JetRich on omistautunut työskentelemään tiiviisti kumppaniensa kanssa saavuttaakseen molemminpuolisen hyödyn, jonka tulokset ulottuvat pitkälle tulevaisuuteen. Nyt teemme läheistä yhteistyötä maailman johtavan kielenopetusratkaisuiden toimittajan, Sanakon, kanssa. Tämän strategisen kumppanuuden kautta uskon, että molemmat osapuolet tulevat menestymään entistä paremmin Kiinan kukoistavilla kielenoppimismarkkinoilla."

SANAKO Oy

SANAKO, aiemmin Tandberg Educational, on opetusteknologiaan ja kielistudioihin erikoistunut yritys. Sanakon edistykselliset teknologiat, kuten modernit ohjelmistoratkaisut, langattomat ja liikkuvat järjestelmät, perustuvat omaan korkealuokkaiseen tuotekehitykseen ja laajan asiakaskunnan tarpeiden hyvään tuntemukseen. Alan kansainvälisillä tunnustuksilla palkitut tuotteet on suunniteltu motivoivaan interaktiiviseen oppimiseen. Sanako toimittaa opetusteknologiaa ja palveluita noin 70 maahan kumppaniverkoston sekä omien myyntitoimistojen kautta UK:ssa, USA:ssa, Ranskassa, UAE:ssa ja Kiinassa.

Beijing Enterprises JetRich Ltd

Vuonna 1998 perustettu Beijing Enterprises JetRich Ltd on Beijing Enterprises Holdings Limited jäsen, ja se tarjoaa teknologiaratkaisuja Kiinan koulutusmarkkinoille. Yrityksen ratkaisuihin kuuluu luokkahuoneeseen ja koko koulun alueelle tarkoitettuja ohjelmistoratkaisuja, älykorttisovelluksia koulutusalan useisiin eri käyttötarkoituksiin, julkisen liikenteen ratkaisuja sekä turvapalveluja. JetRich suunnittelee lisäksi verkkoratkaisuja laaja-alaisiin koulutusalan projekteihin ja tarjoaa tietotekniikkaan perustuvia palveluja, mm. koulutuspalveluja. JetRichillä on useita merkittäviä kansainvälisiä kumppanuuksia toimialajohtajien kuten Intelin® ja Microsoftin® kanssa. Yrityksen asiakkaisiin lukeutuu yli 2000 koulua ja 27 yliopistoa.

Blackboard, the Bb logo, Building Blocks, the Building Blocks logo, Blackboard Developers Network, and the Blackboard Learning System are trademarks/registered trademarks of Blackboard Inc. in the United States and/or other countries. Usage by permission.

Microsoft, Windows, Windows Vista and the Windows Vista Start button are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.