Huuto.netissä voi maksaa nyt kätevästi MobilePaylla

Tiedotusvälineille 24.4.2017

Suomen suurin vertaiskauppapaikka Huuto.net on tehnyt yhteistyösopimuksen mobiilimaksupalvelu MobilePayn kanssa. Yhteistyön tavoitteena on helpottaa entisestään kuluttajien välistä kaupankäyntiä nopean ja luotettavan mobiilimaksamisen avulla.

”Huuto.netin ja MobilePayn yhteistyö on hyvä esimerkki vertaiskaupan jatkuvasta kehittämisestä ja kehittymisestä”, toteaa Huuto.netin liiketoiminnasta vastaava johtaja Heikki Lempinen. ”Huuto.netissä ostetaan ja myydään satoja tuhansia tuotteita tänäkin keväänä. Kuluttajien välisen kaupan transaktiot tehdään kasvavassa määrin mobiililaitteilla ja sujuville maksupalveluille on kysyntää.”

Jatkossa Huuto.netin myyjät voivat jo myynti-ilmoitusta tehdessään pyytää ostajaa maksamaan tuotteen MobilePayn avulla. Ostaja puolestaan näkee jo ennen tuotteen ostoa, että myyjällä on MobilePay käytössä. Maksun vastaanottaja saa viestin maksun vastaanottamisesta välittömästi.

”Olemme hyvin iloisia, että voimme tarjota jälleen yhden uuden maksukanavan puolelle miljoonalle MobilePayn ladanneelle. Todella suosittuna palveluna Huuto.net on meille erittäin mieluisa kumppani ja tämän kaltaisessa palvelussa mobiilimaksamisen edut, kuten helppous, luotettavuus ja nopeus, tulevat esiin parhaalla mahdollisella tavalla”, MobilePay myynti- ja kumppanuustiimin johtaja Anniina Heinonen kertoo.

MobilePaylla rahan siirto onnistuu kätevästi kaupan osapuolten puhelinnumeroiden avulla, jotka saadaan Huuto.netistä kaupanteon yhteydessä. Jos käyttäjällä ei ole vielä MobilePaytä, pääsee Huudosta helposti sovelluskauppoihin lataamaan sovelluksen älypuhelimeen.

Mobiilimaksaminen on toivottu lisä palveluun, sillä vertaiskauppaostosten maksaminen käteisellä tai tilisiirrolla ei kaikissa tilanteissa ole kätevää – käteisellä maksettaessa vaihtorahat puuttuvat tai ostaja joutuu hakemaan käteistä erikseen automaatilta. Myös tilinumeroiden lähettäminen verkkopankkimaksua varten voi olla hankalaa varsinkin mobiililaitteilla.

Lue lisää täältä: http://www.huuto.net/ohjeet/mobile-pay

Lisätiedot:

Viestintäjohtaja Hanna Johde, Sanoma Media Finland, p. 040 673 8977, hanna.johde@sanoma.com
Head of MobilePay Sales and Partnering Anniina Heinonen, p. 050 422 3122, anniina.heinonen@mobilepay.fi

Sanoma Digital tarjoaa kuluttajille ja yrityksille Suomen johtavat markkinapaikat asumisen, rekrytoinnin ja yleisluokitellun palveluissa. Tuoteportfolioomme kuuluu muun muassa Oikotie.fi, Huuto.net, Hintaseuranta.fi, Autotie.fi ja Rakentaja.fi -palvelut.

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.