Sanoma Digital suunnittelee MSO.fi-verkkokaupan lopettamista

Lehdistötiedote 2.3.2015

Sanoma Digital suunnittelee MSO.fi-verkkokauppakeskuksen toiminnan lopettamista. MSO.fi on vuonna 2013 perustettu palvelu, jossa on tällä hetkellä 230 verkkokauppiasta ja valikoimissa 50 000 tuotetta.

”Verkkokauppa on Suomessa erittäin kovassa kilpailutilanteessa. Emme ole MSO.fi:n konseptilla onnistuneet saavuttamaan kannattavuustavoitteitamme eikä käännettä parempaan ole lyhyellä tähtäimellä näkyvissä”, Sanoma Digital – Finlandin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola toteaa.

Kaupankäynti palvelussa jatkuu normaalisti, kunnes lopulliset päätökset asiassa tehdään muutaman viikon kuluessa.

Lisätietoa:

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.