Sanoma myy Hämeen Painon ja siihen kuuluvat kiinteistöt

Tiedotusvälineille 21.12.2015

Sanoma on tänään sopinut myyvänsä Hämeen Paino Oy:n DA-Design Oy:lle. Hämeen Paino omistaa painolaitoksen maa-alueineen Forssassa. DA-Design suunnittelee ja valmistaa vaativia huipputeknologian kokonaisratkaisuja puolustus- ja avaruusteollisuuden organisaatioiden sekä teollisuusyritysten sovelluksiin.

Hämeen Painon painotoiminta lopetettiin elokuun 2015 lopussa. Kauppa arvioidaan saatavan päätökseen 31.12.2015.

Sanoman viestintä, Hanna Johde, puh. 040 673 8977

DA-Design, Sami Kotiniemi, CEO, puh. 040 547 0481
www.da-group.fi

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.