Ransu-koiran oma näyttely, Ransula, avattiin Särkänniemessä

Ransu-koiran näyttely avattiin Särkänniemessä 16.6.

Särkänniemessä avattiin 16.6. Pikku Kakkosesta kaikille suomalaisille tutuksi tuleen Ransu-koiran näyttely. Ransulassa voi tutustua maailman ainoan virallisen videonoutajan historiaan ja elämään hauskalla tavalla. Näyttelyssä on myös esillä Ransun luoneen nukketaiteilijan Eevaliisa Holma-Kinnusen muita teoksia. Näyttely sijaitsee Särkänniemen Näsinneula-rakennuksessa. ”Olemme iloisia saadessamme näinkin kuuluisan tamperelaisen vieraaksemme”, kertoo Särkänniemen toimitusjohtaja Miikka Seppälä.

Näyttelystä vastaa Ransu ry, jonka ovat perustaneet Maija-Leena Raipia, Esko Raipia ja Kai Ora. Ransu ry on perustettu lasten ja nuorten, vanhusten sekä vammaisten auttamiseksi. Yhdistyksen perustarkoitus on tarjota erilaisia kulttuuripalveluita niille, joille se muuten on mahdotonta. Tarkoitus on myös järjestää erilaisia yhteisöllisiä tapahtumia varojen keräämiseksi.

Näyttelyyn voi tutustua huvipuiston aukioloaikojen puitteissa. Näyttely on maksuton.

Lisätietoja:

Ransu ry: Esko Raipia, esko.raipia@elisanet.fi

Tampereen Särkänniemi Oy: Maria Eskelinen, p. 0207 130 220, maria.eskelinen@sarkanniemi.fi
Miikka Seppälä, p. 0207 130 201, miikka.seppala@sarkanniemi.fi