SAS aloittaa ympärivuotiset lennot Helsingistä Malagaan

SAS liikennöi marraskuusta lähtien suorin lennoin Helsingin ja Malagan välillä

Uusi reitti lennetään lauantaisin 4. marraskuuta lähtien vuoden ympäri Airbus A320 - ja Boeing 737-800– lentokoneilla. SAS lentää lisäyksen jälkeen 10 viikottaista vuoroa Skandinaviasta ja Suomesta Malagaan.

Malaga sijaitsee Espanjan Aurinkorannikolla ja uusi reitti vastaa lisääntyneeseen kysyntään erityisesti vapaa-ajan matkustuksen osalta.

-          Malaga on erittäin suosittu kohde suomalaisten keskuudessa ja olemme iloisia voidessamme tarjota suoran yhteyden Suomesta Aurinkorannikolle, kertoo Anders Wahlström, SAS Suomen ja Ruotsin myyntijohtaja. Uusi reitti vahvistaa entisestään SAS:n hyviä yhteyksiä Suomesta Tukholman, Oslon ja Kööpenhaminan kautta muihin suomalaisten suosikkikohteisiin maailmalla. Matkustajilla on valittavinaan SAS GO- tai enemmän mukavuuksia tarjoava SAS PLUS-lippu. SAS PLUS sisältää mm. pääsyn nopeaan Fast Track- turvatarkastukseen, SAS Loungeen, ateriat ja juomat lennolla, lisämatkavaran ja tuplasti Eurobonus-pisteitä.

Uusien reittien lisäksi SAS uudistaa lentokoneensa Euroopan lennoilla vuosien 2017-2019 aikana. Uusissa matkustamoissa matkustajien käytössä on markkinoiden nopein Wifi-yhteys, joka mahdollistaa elokuvien ja tv-ohjelmien suoratoiston. Mukavissa istuimissa on myös USB-liitäntä elektronisten laitteiden latausta varten lennon aikana.

Aikataulu:
Helsinki – Malaga, SK4307 lähtee lauantaisin 09.45 ja saapuu 13.30
Malaga – Helsinki, SK4308 lähtee lauantaisin 14.30 ja saapuu 20.15

Lisätietoja:
SAS  puh. +46 8 797 29 44

Tänä vuonna 70 vuotta täyttävän SAS:n lennoilla matkustaa vuosittain 28 miljoonaa matkustajaa.  Skandinavian johtava lentoyhtiö lentää lähes 1 000 lentoa päivässä 127 kohteeseen 36 maassa Skandinaviassa, Euroopassa, USA:ssa ja Aasiassa. SAS tarjoaa yhdessä Star Alliancen  27 jäsenyhtiön kanssa yli 18 500 lentoa päivässä 1 330 kohteeseen 192 maassa. Lisätietoja osoitteessa www.sas.fi tai www.sasgroup.net #SAS70