• SAS/

Report this content

Vähemmän kortteja lompakkoon: SAS Corporate Card - yhdistetty matkapalvelu- ja maksukortti SAS ja Nordbanken Finans, joka kuuluu mm. Merita Pankin kanssa Nordea konserniin, ovat yhteistyössä kehittäneet uuden yhdistelmäkortin, joka tuodaan markkinoille keväällä 2001. Uutta SAS Corporate Cardia voidaan käyttää sekä elektronisena lippuna että tavallisena maksuvälineenä. Uuden kortin avulla matkojen varaaminen ja maksaminen on entistäkin helpompaa. - SAS Corporate Cardilla voidaan maksaa lähes kaikki saman matkan aikana syntyneet kulut ja ne siirtyvät myöhemmin edelleen matkalaskuun. Lentomatka maksetaan yhtiöstä ja ostopaikasta riippumatta matkatilille ja kaikki muut kulut maksetaan kortilla. "Kortin MasterCard-yhteyden myötä on korttia mahdollista käyttää yli 19 miljoonassa ostopaikassa ympäri maailman" sanoo Erik Strand, SAS ryhmän myynti- ja markkinointijohtaja. Matkustaneen henkilön yritys saa matkan jälkeen kaikki matkan aikana syntyneet kulut yhteen laskuun koottuna. Uusien maksumahdollisuuksien lisäksi korttiin voidaan liittää SAS:n elektroniset lipputuotteet: E-ticket, Travel Pass ja Suomeenkin vuonna 2001 tuleva Travel Pass Corporate -kortti. "Mitä enemmän elektronisia, itse varattavia tuotteita tarjoamme asiakkaillemme, sitä suuremmaksi kasvaa suoran maksuvälineen tarve. "SAS Corporate Card on vastaus tähän lisääntyneeseen kysyntään", toteaa Erik Strand. Kaikki SAS Corporate Cardilla maksettavat kulut kerääntyvät yrityksen matkatilille ja ne laskutetaan jälkikäteen. Näin yrityksille tarjoutuu mahdollisuus saada räätälöityijä tilastoja vaivattomasti työntekijöidensä matkustamisesta. SAS Corporate Card soveltuu ensisijaisesti pienten ja keskisuurten yritysten käyttöön Skandinaviassa ja Suomessa. Kortin lanseeraus tapahtuu ensin Ruotsissa ja ennen kesää 2001 Suomessa. Tämän jälkeen ovat vuorossa Tanska ja Norja. Päämääränä on saavuttaa 20 - 30 prosenttia yrityskorttimarkkinoista Pohjoismaisissa. Koska EuroBonus-jäsenyys on henkilökohtainen, ei EuroBonus-palvelua voida liittää uuteen korttiin. Lisätietoja: Erik Strand, myynti- ja markkinointijohtaja, SAS Konserni, puh: +46 (0)8 797 24 24, GSM: +46 (0)709 97 24 24 Ola Swahn, Kortti- ja kuluttajaluotot, Nordbanken Finans, puh: +46 (0)8- 787 66 93, GSM: +46 (0)70 604 04 06, E-posti: ola.swahn@nb.se Tom Karlsson, kaupallinen johtaja, SAS Suomi, puh. 2280 2310, GSM 050-3598455 SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/05/20001205BIT00090/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/05/20001205BIT00090/bit0002.pdf