Herätys! Jani Jääskeläinen liittyy The Voicen Herättäjiin!

Report this content

The Voicen aamuohjelma Herättäjät saa 1. huhtikuuta alkaen vahvistuksen Jani Jääskeläisestä. Jääskeläinen alkaa herättää suomalaisia joka arkiaamu klo 6.00 - 10.00 yhdessä Anssi Honkasen ja Noora Hautakankaan kanssa.

Jääskeläisellä tulee tänä vuonna täyteen mittavat 15 vuotta radiouraa - parhaiten hänet tunnetaan Radio NRJ:n perjantai-iltojen Tuottaja Jääskeläisenä. Herättäjissä Jääskeläisen titteli tulee olemaan juontaja-tuottaja.

Olen uudesta pestistä todella innoissani! Kiitos erityisesti Honkasen Anssille uskalluksesta ottaa kertaalleen jo yhteisestä lähetyksestä myöhästynyt juontajakollega samaan remmiin”, virnuilee Jääskeläinen.

”Meillä on Janin kanssa vuosien mittainen yhteinen menneisyys, jonka varrelle mahtuu paljon hämmentäviä tarinoita. On unelmien täyttymys päästä työskentelemään hyvän ystävän ja pitkän linjan radiokonkarin kanssa. Ja nyt kun selkääntaputukset on suoritettu, voin luvata, että paljastan Janin noloimmatkin salaisuudet lähetyksessä”, kommentoi Honkanen.

Herättäjät – Torkutusta vastaan jo vuodesta 2014. The Voicen taajuudella joka arkiaamu klo 6.00 – 10.00.

Lisätietoja antaa:

Juha Ourila, mediajohtaja, SBS Discovery Radio Oy, puh. 020 747 4023, juha.ourila@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat:

Lainaukset

Olen uudesta pestistä todella innoissani! Kiitos erityisesti Honkasen Anssille uskalluksesta ottaa kertaalleen jo yhteisestä lähetyksestä myöhästynyt juontajakollega samaan remmiin.
Jani Jääskeläinen
Meillä on Janin kanssa vuosien mittainen yhteinen menneisyys, jonka varrelle mahtuu paljon hämmentäviä tarinoita. On unelmien täyttymys päästä työskentelemään hyvän ystävän ja pitkän linjan radiokonkarin kanssa. Ja nyt kun selkääntaputukset on suoritettu, voin luvata, että paljastan Janin noloimmatkin salaisuudet lähetyksessä.
Anssi Honkanen