Enemmän leikkimielisyyttä kaikissa Scandic-hotelleissa

Scandic panostaa entistäkin enemmän siihen, että lapset kokisivat itsensä erityisen tervetulleiksi hotelleihin. Jamie Oliver on jo laatinut lapsille oman uuden ruokalistan ja nyt kaikissa Scandicin hotelleissa on myös uusia ja inspiroivia leikkimahdollisuuksia.

Ajatus on yksinkertainen – lapsilla pitää olla mahdollisuus leikkiä kaikissa Scandicin hotelleissa. Sen toteuttaminen vaati hieman vaivaa, mutta nyt kaikki on valmiina. Uudet leikkihuoneet ja siirrettävät leikkimoduulit tekevät niin lasten kuin vanhempienkin hotellivierailusta hauskemman ja rentouttavamman. Jännittävän moduulikonseptin avulla leikkimahdollisuuksia voidaan muunnella eri hotelleissa. Tarjolla voi olla siirrettävä leikkimökki ravintolan ja aulan läheisyydessä tai täysin varusteltu leikkihuone. Uuden leikkikonseptin suunnittelusta vastaavat Hilary Persson ja Camilla Lundsten Creative Conversation -designtoimistosta. He saivat toimeksiannon suurelta osin vahvan itseluottamuksensa ansiosta. Tämä design-duo ei ollut aluksi edes kutsuttu mukaan tarjouskilpailuun, vaan he soittivat Scandicille esitelläkseen ideansa ja visionsa. – Kuulimme tästä projektista ja tunsimme heti, että haluaisimme työskennellä Scandicin kanssa. He vaativat järkevää, kestävää ja kustannustehokasta ratkaisua. Lisäksi oli huomioitava lasten näkökulma hauskoin ja leikkiin inspiroivin yksityiskohdin, kertoo Camilla Lundsten, Creative Conversationin luova johtaja. Kun Scandic antoi toimeksiannon tälle pienelle toimistolle, ratkaisevaa oli heidän tulkintansa tehtävästä ja kokemuksensa aiemmista projekteista mm. Briolle. Lisäksi vaikutuksen teki lapsikeskeinen lähestymistapa. Työ on ollut intensiivistä, vaativaa ja hauskaa. Sen tulos on nyt vihdoin lasten itsensä arvioitavana. – Nyt tuomme hotelleihin Jamie Oliverin ruokalistan herättääksemme lasten uteliaisuuden ja ruokahalun. Samalla esittelemme Scandicin uuden lasten konseptin, johon sisältyy luovasti suunniteltuja leikkimoduuleja ja leikkihuoneita. Lisäksi Scandicin maskotti Sigge saa uuden modernimman ulkomuodon sekä kaksi uutta kaveria, Max- ja Mini-hiiret. Teemme luonnollisesti tämän myydäksemme enemmän hotelliöitä, mutta myös osoittaaksemme, että Scandicin pienimmät vieraat ovat tärkeitä ja kunnioituksemme arvoisia. Tänä vuonna kokeilemme konseptin toimivuutta ja toivomme voivamme kehittää sitä edelleen ja tarjota enemmän jännittäviä mahdollisuuksia tulevina vuosina, kertoo Thomas Engelhart, Scandicin kaupallisen toiminnan johtaja. Uusia leikkimahdollisuuksia ja Jamien ruokaa on Scandicin hotelleissa 19. kesäkuuta alkaen. Lisätietoja antaa: Jessica Agert, lehdistöpäällikkö, Scandic, +46 709 7350 13 Sähköposti: jessica.agert@scandichotels.com