Jamie Oliver ja Scandic aloittavat ainutlaatuisen yhteistyön

Scandic, Pohjoismaiden johtava hotelliketju, aloittaa ainutlaatuisen pitkän tähtäimen yhteistyön kansainvälisesti tunnetun kokin Jamie Oliverin kanssa. Sopimus allekirjoitettiin tänään ja Scandic-hotellien vieraat tulevat huomaamaan muutaman kuukauden sisällä jännittäviä muutoksia. “Haluamme antaa vieraillemme jotain tavallisesta poikkeavaa – gastronomisen kokemuksen, jonka he muistavat vielä pitkään hotellista lähdettyään. Mikä voisi olla inspiroivampaa kuin syödä maailman luovimman kokin luoma ateria?”, kommentoi Scandicin konsernijohtaja Frank Fiskers.

Hyvä ja ravitseva ruoka on aina kuulunut Scandicin filosofiaan, mutta nyt hotelliketju vie tämän ajattelun uudelle tasolle aloittaessaan yhteistyön Jamie Oliverin kanssa. Innostavat ruoanlaitto-ohjelmat, keittokirjat ja kampanjat ovat tuoneet hänelle miljoonia uskollisia ihailijoita ympäri maailmaa. Hänellä on aivan oma tyylinsä laittaa herkullista ruokaa, joka ei ole liian monimutkaista. Jamie Oliver on yksi maailman tämän hetken luotettavimmista ja innostavimmista kokeista, ja juuri sen takia Scandic otti yhteyttä tähän suosittuun mielipiteiden muokkaajaan. Tämä aloite on nyt johtanut ainutlaatuiseen yhteistyösopimukseen.

Yhteistyösopimus Jamie Oliverin ja Scandicin välillä on voimassa kolme vuotta ja siinä keskitytään kunakin vuonna eri kohderyhmiin. Ensimmäisen vuoden aikana panostamme lapsiin, jotka saavat tänä kesänä kokeilla aivan uusia lasten ruokalistoja kaikissa 150 Scandic-hotellissa. Monet perinteiset ateriat on uusittu ja niiden rinnalla on tarjolla upeita uusia vaihtoehtoja, jotka on luonnollisesti valmistettu luomuraaka-aineista.

“Scandic on jo pitkään piristänyt hotellialaa uudenlaisella ajattelulla. Jatkamme nyt viitoittamallamme tiellä olemalla ensimmäinen hotelliketju, joka aloittaa läheisen ja pitkäjännitteisen yhteistyön Jamie Oliverin kanssa. Hän on tunnettu profiili, joka huokuu luovuutta, laatua ja vahvan terveitä arvoja. Hänen maanläheinen karisma ja ammattimainen omistautuminen asialleen merkitsevät sitä, että tunnemme molemminpuolista luottamusta ja ihailua. Scandic ja Jamie Oliver tuntuvat yksinkertaisesti loistavalta yhdistelmältä”, Frank Fiskers selittää.

“Odotan todella innolla yhteistyötä Scandicin kanssa. Olen tutkinut hieman ketjun hotelleja ja minuun teki suuren vaikutuksen se miten he huolehtivat ihmisistä. Olen tarkka valitessani yrityksiä, joiden kanssa teen yhteistyötä ja innostun oikeastaan vain silloin, kun meillä on mielestäni yhteisiä arvoja. Työskentely hotelliketjun kanssa on minulle uusi kokemus ja tulee varmasti olemaan todella mukavaa työskennellä ruoan parissa tällä uudella areenalla”, Jamie Oliver sanoo.

Lisätietoja antavat:
Frank Fiskers, konsernijohtaja, Scandic, puh: +46 709 73 52 03
Thomas Engelhart, myynti- ja markkinointijohtaja, Scandic, puh: +46 709 73 50 96
Kati Puukko, markkinointipäällikkö, Scandic Suomi, puh: +358 40 563 70 49
sähköposti: kati.puukko@scandichotels.com