Kiannon Kuohut poistuu Scandic-ketjusta

Suomussalmelainen hotelli Kiannon Kuohut poistuu Scandic-hotelliketjusta 2.7.2012, koska hotellia operoinut Juskia Waves Oy on hakeutunut konkurssiin.

Scandic Kiannon Kuohut -hotellia vuodesta 2007 franchise-sopimuksella operoinut Juskia Waves Oy on hakeutunut konkurssiin. Tästä syystä se ei enää kuulu Scandic-ketjun hotellitarjontaan ja poistuu Scandicin markkinoinnista, varausjärjestelmistä sekä kanta-asiakasohjelmasta 2.7.2012 lähtien.

Hotelli jatkaa toimintaansa ja voimassa olevat varaukset siirretään hotellia operoivalle ja konkurssipesää hoitavalle taholle. Muutosten tai peruutusten tiimoilta, pyydämme asiakkaita olemaan suoraan yhteydessä hotelliin puh. +358 8 710 0770.

Suomussalmelaisessa hotellissa on 73 huonetta sekä ravintola. Kiinteistössä on myös kylpylä sekä 2010 valmistunut 200-paikkainen Teatteri Retikka.

Scandic Hotels on johtava pohjoiseurooppalainen vakavarainen hotellioperaattori, jolla on noin 160 hotellia 9 maassa.

Lisätietoja

Pesänhoitaja, Merja Eskonpekka, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto Eskonpekka Oy, puh. +358 400 393 230

Scandic Hotels Oy, Aki Käyhkö, toimitusjohtaja Suomi, puh. +358 40 5099 800