Kova lattia vai mukava sänky? Scandic on valmentajan fiksu valinta

Scandic esittelee uuden tuotteen kaikille pohjoismaisille urheiluharrastajille: Sports Card -urheilukortin, joka tekee harjoitusmatkoista ja otteluista hauskempia, mukavampia ja turvallisempia. Monet urheilevat nuoret nukkuvat nykyään kovilla lattioilla koulujen liikuntasaleissa ennen ottelupäivää. Scandic tarjoaa nyt vaihtoehdoksi mukavat sängyt ja kunnon aamiaisen. Olipa tarkoituksena saada tärkeä voitto tai pitää hauskaa yhdessä, tavoitteisiin päästään helpommin kunnon yöunilla.

Uni on tärkeää palautumisen, vammojen ja sairauksien ehkäisemisen sekä jaksamisen kannalta. Suomi on täynnä urheiluseuroja, joista useimpien toiminta perustuu vanhempien aktiiviseen ja vapaaehtoiseen panokseen. He ovat asialleen omistautuneita ja osaavia ja ottavat suuren vastuun, jotta lapset ja nuoret saisivat mahdollisuuden urheiluharrastukseen. Seurojen talous on usein tiukoilla, joten harjoitusleirien ja vierasotteluiden yhteydessä majoitusvalinta on usein rahasta kiinni. Mutta kovien lattioiden valinnalla on myös pitkät perinteet. – Haluamme haastaa tämän perinteen tarjoamalla mahdollisuudet hyviin yöuniin ja kunnon aamiaiseen sellaiseen hintaan, joka haastaa liikuntasalien lattiat. Ne ovat kovia, mutta eivät yleensä maksuttomia yöpymispaikkoja. Scandic tarjoaa urheileville nuorille sängyn, reilun aamiaisen ja turvallisen hotelliympäristön, kertoo Scandicin myynti- ja markkinointijohtaja Jarkko Härmälä. Sports Card -kortti on voimassa valituissa Scandic-hotelleissa kaikissa Pohjoismaissa. Kortti on maksuton ja se voidaan tilata osoitteesta scandichotels.fi/sportti. Korttia on myös saatavilla tietyistä hotelleista helmikuusta 2010 alkaen. Lisätiedot, kuvat tai haastattelupyynnöt: Jarkko Härmälä, myynti- ja markkinointijohtaja Scandic, puh. 0400 882441 jarkko.harmala@scandichotels.com