Scandic jatkaa kasvuaan uudella hotellilla Kööpenhaminassa

Front-hotelli siirtyy Scandic-ketjuun 17. huhtikuuta 2009

Hotelli- ja kokousvierailla on nykyään korkeat vaatimukset mukavuuden, esteettömyyden ja toimivuuden osalta, mutta he haluavat myös jännittävää designia ja inspiraatiota arkeen. Kun Scandic nyt solmii pitkäaikaisen sopimuksen Front-hotellin kanssa Kööpenhaminassa, hotelliketju laajentaa fiksujen hotellivaihtoehtojen tarjontaansa Pohjoismaissa.

– Front-hotelli sijaitsee upealla paikalla veden äärellä, lähellä Nyhavnia, oopperaa ja kuninkaallista teatteria. Hotelli tarjoaa jännittävää designia ja monia luovia ratkaisuja vieraiden tarpeisiin. Siten hotelli on tervetullut lisä Scandicin kasvavaan valikoimaan kohtaamispaikkoja tiedostaville ihmisille, sanoo Frank Fiskers, Scandicin konsernijohtaja.

Scandic on solminut pitkäaikaisen vuokrasopimuksen hotellin omistavan NP Hotelsin kanssa ja aikoo avata hotellin Scandic Front -nimellä jo 17. huhtikuuta 2009. Hotellissa on 133 huonetta, joista useimmat on hiljattain kunnostettu modernin lämpimään tyyliin. Hotellin siirtyessä Scandicille loputkin huoneet remontoidaan vuoden 2009 aikana. Hotellissa on myös ravintola, baari ja suosittu kuntohuone.

- Olemme jo pitkään halunneet saada hotellin tähän Kööpenhaminan historialliseen osaan, lähelle Kongens Nytorvia, yhteen kaupungin tunnetuimmista paikoista. Front-hotellin siirtyessä haltuumme täytämme tämän tavoitteen. Yhdessä toisen uuden hotellimme, Scandic Palace Hotel -hotellin kanssa tämä merkitsee myös sitä, että meillä on nyt ne kaksi Kööpenhaminan hotellia, joita olemme pitkään pitäneet ensisijaisina vaihtoehtoina meille, sanoo Scandicin Tanskan maajohtaja Jens Mathiesen.

- Scandicin vieraat palaavat usein hotelleihimme, koska tarjoamme luotettavan palvelun lisäksi inspiraatiota ja uutta energiaa. Lisäksi heidän pitäisi voida tuntea tehneensä fiksun ja tietoisen hotelli- tai kokouspaikkavalinnan. Sekä Scandic Palace Hotel että Scandic Front sopivat erinomaisesti tähän kuvaukseen ja olen varma, että nykyiset ja tulevat vieraamme ovat tyytyväisiä Kööpenhaminan uusiin jännittäviin hotelleihimme, sanoo Frank Fiskers lopuksi.

Lisätietoja antavat:
Frank Fiskers, konsernijohtaja, Scandic, puh. +46 709 73 52 03