Scandic Julia Turussa uudistuu

Scandic Juliassa käynnistetään hotellin täydellinen peruskorjaus sekä laajennus, kun hotelli suljetaan 18 kuukaudeksi 1. joulukuuta 2009 alkaen. Uudistuksen tuloksena syntyy moderni hotelli joka vetoaa käytännöllisiä ratkaisuja hakevaan ja vastuulliseen asiakaskuntaan.

Peruskorjauksen jälkeen, keväällä 2011, Turun keskustaan avataan nykyaikainen hotelli, johon tulee 155 ilmastoitua ja viihtyisästi sisustettua huonetta, tasokkaasti varusteltuja kokoustiloja sekä ravintola. Lisäksi hotelliasukkaita tulee palvelemaan kuntohuone, kaksi saunaa sekä autotalli. ”Meille on tärkeää vahvistaa asemaamme Turussa, Suomen kolmanneksi suurimmassa hotellidestinaatiossa ja parantaa Scandicin markkina-asemaa sekä tavaramerkkiä Suomessa. Olen vakuuttunut, että Scandic Julian uudistus on tärkeä askel tässä prosessissa", kertoo Scandicin konsernijohtaja Frank Fiskers. Scandic Hotels Oy:n operoiman hotellin Eerikinkatu 4:ssä omistaa pääosin Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen Oy, remontin pääurakoitsija on Palmberg Turku Oy ja pääarkkitehtina toimii turkulainen Haroma & Partners Oy. Hotelli sisustetaan Scandicin ympäristökonseptin mukaisesti. Investointi on noin 14 miljoonan euron arvoinen. ”On hienoa, että saamme nostettua Scandic Julian standardin tämän päivän tasolle laajentamalla hotellia 37 huoneella ja päivittämällä hotellin tekniikan ja palvelumahdollisuudet. Uudistettu Scandic Julia täydentää erinomaisesti tarjontaamme Turussa, jossa jo toimii vuonna 2000 avattu Scandic Plaza”, toteaa Suomen Scandicin toimitusjohtaja Aarne Hallama. Remontin ajan Turussa asiakkaitamme palvelee Scandic Plaza. Lisätietoja: Frank Fiskers, konsernijohtaja Scandic, puh. +46 709 73 5203 Aarne Hallama, toimitusjohtaja Scandic Hotels Oy, puh. +358 50 64 588 Jessica Agert, lehdistövastaava, Scandic, puh. +46 709 73 5013 Sähköposti; jessica.agert@scandichotels.com