Scandicille uusi hotelli Forssaan

Scandic ja Hämeen Valtatieravintolat Oy ovat allekirjoittaneet franchise-sopimuksen Forssassa sijaitsevan Pumpulienkeli-hotellin liittämisestä Scandic-ketjuun. Tehdyllä sopimuksella yksityinen Pumpulienkeli-hotelli liittyy Scandic-ketjuun 1.6.2010 ja vaihtaa nimekseen Scandic Forssa.

”Scandic Forssasta tulee meidän 29 hotelli Suomessa, mikä vahistaa haluamme kasvaa tällä markkina-alueella. Scandic Suomella on meneillään mielenkiintoinen kasvuvaihe”, sanoo Frank Fiskers, Scandicin konsernijohtaja. Scandic Forssa sijaitsee kaupungin ydinkeskustassa Hämeentiellä. Hotellissa on 67 huonetta, 3 kokoustilaa 20-80 hengelle, ravintola katutasossa sekä bankettitilat 200 hengelle. Hotellia on mahdollisuus tulevaisuudessa laajentaa 100-huoneiseksi nykyisessä kiinteistössä. ”Scandic on lyhyessä ajassa vahvistanut asemiaan Etelä-Suomen keskikokoisissa kaupungeissa ja uskomme lisääntyneen peittomme palvelevan hyvin sekä liike- että vapaa-ajan matkustajiamme. Scandic Forssa on hyvä lisäys ketjuumme vain noin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä, Tampereelta ja Turusta”, sanoo Scandic Suomen toimitusjohtaja Aarne Hallama. ”Uskon Scandic-brändin sekä yhtiön markkinointi- ja jakelukanavien vahvistavan merkittävästi hotellimme asemaa Forssan talousalueella”, sanoo Scandic Forssan omistaja Olli Järvi. Lisätietoja: Frank Fiskers, konsernijohtaja, Scandic, puh. +46 709 735 203 Aarne Hallama, toimitusjohtaja Scandic Hotels Oy, puh. +358 50 64 588