Gliss tuo markkinoille BB-voiteen hiuksille

Schwarzkopf Gliss esittelee ratkaisun monien naisten hiusongelmiin: hoitava BB-voide hiuksille sisältää 11 eri ominaisuutta yhdessä tuotteessa.

Hiustenhoidon asiantuntija Schwarzkopf Gliss käyttää tuotteidensa kehittämisessä innovatiivista tekniikkaa, joka vahvistaa hiusten rakennetta hiusjuurista alkaen. Syksyllä tuodaan markkinoille BB-voide Gliss Hair Beautifier, joka on oikea 11-in-1-tuote. Se täydellinen niille, jotka ovat aina menossa ja joilla ei ole aikaa pitkille hiustenhoitorutiineille. Pullo on kätevän kokoinen ja mahtuu käsilaukkuun, joten sen voi ottaa mukaan kaikkialle. Uusi Gliss Hair Beautifier on luotu meikkimaailman vastaavien tuotteiden innoittamana. Gliss BB-voide sisältää seuraavat hoitavat ominaisuudet:

1. Tekee hiuksista pehmeät
  2. Antaa kiiltoa
  3. Ehkäisee kaksihaaraisia
  4. Haurastumista vastaan
  5. Sileyttää
  6. Ehkäisee sähköisyyttä
  7. Vahvistaa
  8. Tekee hiuksista säteilevät
  9. Antaa luonnollista tuuheutta
  10. Parantaa kammattavuutta välittömästi
  11. Ravitsee syvältä

Schwarzkopf Gliss BB 11-in-1 Hair Beautifier 50 ml, on saatavana päivittäistavarakaupoista ja erikoisliikkeistä syyskuusta 2014 alkaen kuluttajahintaan noin 7,90€.

Minna Ekoluoma, Brand Manager, Henkel Beauty Care

Painokelpoiset tuotekuvat:

Anna Virtanen, Viestintätoimisto Manifesto

Sähköposti: anna.virtanen@manifesto.fi

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla:  Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa.  Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin.  Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 213 miljoonaa euroa vuonna 2013.