Luonnollinen hiusväri ja erityistä hoitoa hiuksille uudella Natural & Easylla

Luonnollinen kauneus on jotakin, mitä moni naisista tavoittelee. Natural & Easyn uusi koostumus sisältää ravitsevan öljyseerumin - Nutritive Oil Serum - , jonka avulla saa kiiltävän värituloksen ja kauniin luonnollisen värisävyn samalla kertaa.  Seerumi sisältää parapähkinä- ja helokkiöljyä, jotka hoitavat hiuksia ja antavat jopa 30 % enemmän kiiltoa.

Schwarzkopfin uudessa Natural & Easy -hiusvärissä on innovatiivinen Color-Mix
-teknologia, jossa on valmiiksi sekoitettu kolme luonnollisesti yhteensopivaa värisävyä. Color-Mix –teknologian avulla värjäystuloksessa säilyy hiusten luonnolliset värivivahteet aivan kuten värjäämättömissä hiuksissa. Uusi koostumus takaa myös täydellisen harmaan peittävyyden.

Schwarzkopf-asiantuntijat ovat kehittäneet uuden Nutritive Oil Serum –koostumuksen, jossa on ainutlaatuinen yhdistelmä ravitsevia öljyjä. Seerumissa yhdistyy parapähkinä- ja helokkiöljyn luonnolliset ainesosat. Parapähkinäöljy on ravitseva öljy, jossa on runsaasti rasvahappoja ja vitamiineja, jotka tekevät hiuksista silkinpehmeät. Helokkiöljy on erinomainen kosteuttaja sekä sisältää antioksidantteja, jotka hoitavat hiuksia. Nutritive Oil Serum korostaa hiusten luonnollisia värivivahteita ja antaa jopa 30 % enemmän kiiltoa.

Uudessa Natural & Easy –hiusvärissä on 18 luonnollista sävyä, ja se löytyy päivittäistavarakaupoista. Hinta n. 8,90e.

522 Hopea kirkkaanvaalea
532 Helmenkirkas tuhkanvaalea
546 Kuparinen keskivaalea
560 Kashmir vaaleanruskea
565 Manteli vaalea kullanruskea
570 Aito kastanja keskiruskea
575 Konjakki kullanruskea
580 Sametti tummanruskea
586 Kaneli tummanruskea
530 Samppanja kirkkaanvaalea
542 Opaali tuhkanvaalea
550 Satiini tummanvaalea
562 Vaalea tuhkanruskea
566 Kaneli kullanruskea
574 Manteli suklaanruskea
576 Kastanja
584 Mokka suklaanruskea
590 Ebenpuu musta

Tuotekuvat löytyvät kuvapankistamme www.mediabanken.se (käyttäjätunnus henkel, salasana norden)

Lisätiedot:
Kati Tolvanen
Brand manager

S-posti: kati.tolvanen@henkel.com

Yrityksestä

Vuonna 1898 kemisti Hans Schwarzkopf avasi pienen apteekin Berliiniin. Hän ei osannut arvatakaan, että samalla hän loi perustan yhdelle tunnetuimmista kosmetiikkabrändeista. Tänään Schwarzkopf on yksi maailman johtavista yrityksistä hiusvärien, hiustenhoidon ja hiustenmuotoilun saralla. Vuosien aikana Schwarzkopf on alinomaan mullistanut hiusmarkkinat innovatiivisilla ja moderneilla, korkealaatuisilla tuotteilla, jotka ovat saaneet inspiraationsa muotimaailmasta. Laaja tuotevalikoimamme tarjoaa jokaiselle naiselle ja miehelle tuotteet, joiden avulla ilmaista itseään omalla tavallaan.