Nectra Color – hyväntuoksuinen hiusväri, joka sisältää nektaria ja hoitavia kasviperäisiä öljyjä

Hiusasiantuntija Schwarzkopf tuo nyt markkinoille Nectra Color -hiusvärin, seuraavan sukupolven öljypohjaisen hiusvärin, jonka sisältämät kasviöljyt ja nektari antavat hiuksille upean intensiivisen värin ja hehkuvaa kiiltoa. Ainutlaatuisten ainesosien ansiosta Nectra Color on markkinoiden ensimmäinen hyväntuoksuinen hiusväri, joka ei myöskään sisällä lainkaan ammoniakkia.

Schwarzkopf on kehittänyt uuden tekniikan avulla kaikille hiustyypeille tarkoitetun Nectra Color -kestovärin, jolla on ainutlaatuisia hoitavia ominaisuuksia. Uusi koostumus sisältää nektaria ja kasviperäisiä öljyjä, jotka antavat hiuksille tehohoitoa, upean intensiivisen värin ja hehkuvaa kiiltoa. Nectra Color -hiusvärin nektari on peräisin viljellyistä kukista, jotka sisältävät luonnostaan kivennäisaineita, aminohappoja ja vitamiineja. Nämä aineet antavat luonnossa kukkien terälehdille niiden intensiivisen värin. Öljypohjaisen koostumuksen ansiosta väripigmentit pääsevät tunkeutumaan syvälle hiusrakenteeseen antaen hiuksille niiden syvän värin. Lopputuloksena on tasaisen kaunis väri aivan kuten kampaajalla, mutta kotioloissa tehtynä.

Hiusväri ei sisällä lainkaan mineraaliöljyjä tai ammoniakkia, joten hiusten värjäys on hyväntuoksuinen elämys. Hiuksiin jää ihana ruusun, freesian ja jasmiinin tuoksu, jonka pohjatuoksussa on valkoista myskiä ja meripihkaa. Pakkauksessa mukana oleva tehohoito tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät. Se myös lukitsee hiukset ja tekee väristä erittäin kestävän peittäen harmaat jopa sataprosenttisesti.

Nectra Color -hiusväristä lanseerataan 12 intensiivistä sävyä. Kuluttajahinta on noin 11€ euroa. Tuotteet tulevat myyntiin huhtikuussa.

1.0 Black                                                  5.0 Natural Brown                                    6.88 Intense Red

3.0 Black Brown                                       5.68 Chestnut Brown                               7.55 Dark Gold Blonde

4.0 Dark Brown                                        6.0 Light Brown                                        10.0 Light Natural Blonde

4.68 Chocolate Brown                             6.62 Nougat Brown                                  10.2 Light Pearl Blonde

Minna Ekoluoma , Brand Manager, Henkel Beauty Care

Painokelpoiset tuotekuvat:

Anna Virtanen, Viestintätoimisto Manifesto

Sähköposti: anna.virtanen@manifesto.fi

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla: Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2012 16 510 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 335 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin. Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 207,6 miljoonaa euroa vuonna 2012.

Yrityksestä

Vuonna 1898 kemisti Hans Schwarzkopf avasi pienen apteekin Berliiniin. Hän ei osannut arvatakaan, että samalla hän loi perustan yhdelle tunnetuimmista kosmetiikkabrändeista. Tänään Schwarzkopf on yksi maailman johtavista yrityksistä hiusvärien, hiustenhoidon ja hiustenmuotoilun saralla. Vuosien aikana Schwarzkopf on alinomaan mullistanut hiusmarkkinat innovatiivisilla ja moderneilla, korkealaatuisilla tuotteilla, jotka ovat saaneet inspiraationsa muotimaailmasta. Laaja tuotevalikoimamme tarjoaa jokaiselle naiselle ja miehelle tuotteet, joiden avulla ilmaista itseään omalla tavallaan.