CUPRA: Uusi automerkki on syntynyt

SEAT lanseeraa uuden erillisen CUPRA-automerkin ja esittelee samalla uuden logon, joka tulee jatkossa koristamaan CUPRA-automerkin mallien keulaa. Uusi tänään julkaistava logo antaa viitteitä siitä, miltä CUPRA näyttää tulevaisuudessa.

CUPRA on aina edustanut SEATin mallistossa urheilullisuuden huippua. Nyt CUPRAn on aika saada oma sielu, DNA ja identiteetti, jotka yhdessä muodostavat itsenäisen kokonaisuuden: CUPRAn. Kaikki uutta CUPRA-merkkiä edustavat mallit varustetaan uudella logolla.

Uusi CUPRA-automerkki tekee virallisen ensiesiintymisensä 22. helmikuuta järjestettävässä kansainvälisessä esittelytilaisuudessa. CUPRA-automerkin ensimmäiset uudet mallit esitellään laajalle yleisölle maaliskuun alussa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä.

CUPRA-automerkin uudet viralliset verkkosivut avautuivat logojulkistuksen myötä osoitteessa www.cupraofficial.com

SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 81 % autoista ulkomaille, se on läsnä yli 80 maassa ja sillä on yli 1 700 jälleenmyyjää. Vuonna 2016 SEATin liikevoitto oli 143 miljoonaa euroa, joka oli myös historian paras tulos. SEAT myi vuonna 2016 yli 410 000 autoa.SEAT työllistää yli 14 500 työntekijää kolmella tuotantopaikkakunnalla – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksekkäitä Ibizaa, Leonia ja Aronaa. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa ja Toledoa Tsekeissä, Alhambraa Portugalissa ja Miitä Slovakiassa.SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven yhdistettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja.