CUPRA Ateca nyt myynnissä

Ainutlaatuinen CUPRA Ateca on hienostunut ja uhkuu suorituskykyä – se on täysin uniikki omassa segmentissään. CUPRA Atecaa liikuttaa turbolla ja suoraruiskutuksella varustettu nelisylinterinen 2,0 TSI -bensiinimoottori. Moottori tuottaa tehoa 300 hevosvoimaa ja vääntöä 400 Nm. Vakiovarusteena on aina seitsenvaihteinen DSG-automaattivaihteisto ja 4Drive-nelivetojärjestelmä. CUPRAn keveyden (vain 1 540 kiloa ilman kuljettajaa) ja tehokkaan moottorin ansiosta se kiihtyy nollasta sataan vain 5,2 sekunnissa.

Uuden CUPRA Atecan hinnat alkavat 61 498,51 eurosta (CUPRA Ateca 2,0 TSI 221 kW (300 hv) 4Drive DSG-automaattivaihteisto).

CUPRA Atecan erittäin kattava vakiovarustelu sisältää Front Assist ympäristönvalvontajärjestelmän hätäjarrutustoiminnolla, mukautuvan alustansäädön DCC:n, urheilulliset CUPRA-etuistuimet Alcantara-verhoilulla, led-ajovalot ja led-sisävalopaketin, Kessy avaimeton keskuslukitus ja käynnistys -toiminnon ja Climatronic automaattisen ilmastoinnin. Tämän lisäksi vakiovarusteluun kuuluvat Navi System Plus audio- ja navigointijärjestelmä 8” kosketusnäytöllä, peruutuskamera, Top View Camera ympäristön tarkkailujärjestelmä, Digital Cockpit digitaalinen mittaristo, Connectivity box matkapuhelimen langaton lataus, Drive Profile ajoprofiilin valinta (6 ajotilaa), sähkökäyttöinen takaluukku handsfree-toiminnolla ja pysäköintitutkat edessä ja takana sekä Park Assist pysäköintiavustin. Näyttäviä ulko- ja sisätiloihin vaikuttavia vakiovarusteita ovat 19” kevytmetallivanteet Exclusive III, tummennetut takasivulasit ja takalasi, kiiltävän mustat ikkunalistat, mustat kattokaiteet, alumiiniset valaistut kynnyslistat etuovissa, musta sisäkaton verhoilu ja kaksoispakoputket vasemmalla ja oikealla – unohtamatta CUPRA-logoja.

Lisävarusteena on tilattavissa esimerkiksi Advanced Driving Assistance Pack ja Avanced Comfort & Driving Pack sekä Advanced Comfort & Driving Pack Plus. Riippuen lisävarustepaketista saatavilla on useita kuljettajaa avustavia järjestelmiä kuten kaukovaloavustin, kaistanpitoavustin, katvealueen varoitin ja takaa risteävästä liikenteestä varoittavan järjestelmä, mukautuva vakionopeudensäädin ja Traffic Jam Assist ruuhka-avustin. Myös ulkonäköön ja sisätiloihin vaikuttavia lisävarusteita on saatavilla, kuten sähköinen, lasinen panoraamakattoluukku tai CUPRA-erikoisurheiluistuimet Alcantara-verhoilulla.

CUPRA Ateca on nähtävissä Suomessa Auto 2018 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 9.–11.11.2018. Tapahtuman jälkeen uusi CUPRA Ateca on nähtävillä SEAT Center Vantaalla.

Uuden CUPRA Atecan hinnasto ja lisävarustehinnasto: