SEAT esittelee yllättävän ja innovatiivisen näyttelykonseptin Pariisin autonäyttelyssä

• SEATilla on näyttelyssä kaksi erillistä tilaa, jotka on suunniteltu 4D-kokemuksen ympärille ja tehty "Luotu Barcelonassa -konseptilla". Vierailijoilla on näin mahdollisuus elää ja kokea brändi virtuaalisesti.
• SEAT esittelee Pariisissa Ateca X-Periencen

SEAT on aloittanut lähtölaskennan kohti Pariisin autonäyttelyä, joka on avoinna yleisölle 1.–16.10.2016. Ennen tätä, näyttelyn lehdistöpäivien aikana 29.–30.9.2016, SEAT paljastaa ainutlaatuisen näyttelykonseptin, jonka avulla brändin pääsee kokemaan täysin erilaisella tavalla kuin koskaan aikaisemmin.

Tämä espanjalainen brändi esittelee uuden ja yllättävän näyttelykonseptin, joka on tehty kahdesta eri tilasta. SEAT on luonut interaktiivisen 4D-amfiteatterin, jossa pidetään lehdistötilaisuus aina 30 minuutin välein. SEATin osastolla on myös konfiguraattori, joka käyttää BitBrain-teknologiaa, ja jolla on mahdollisuus konfiguroida uusi SEAT Ateca. SEATilla on käytössään myös ulkoalue, joka tarjoaa vierailijoille mm. lehdistökeskuksen ja levähdyspaikan sekä paikan sosiaaliselle kanssakäymiselle.

"Luotu Barcelonassa -konsepti" esittelee Pariisissa myös SEATin muita ominaispiirteitä kuten innovaatioita, teknologiaa ja urbaania designia, ja jotka kaikki edustavat SEATin ja Barcelonan kaupungin yhteisiä arvoja.

SEAT on parhaillaan muutoksen tiellä. Tavoitteena on luoda brändi, joka tarjoaa yksinkertaisempia, helpommin saatavilla olevia liikkuvuuspalveluja. Tämä muutos muokkaa yrityksen tulevaisuuden visiota, sen liikkuvuuskäsitettä, tuotteita ja palveluita sekä sen rakenteita, toimintatapoja ja sisäisiä tiimejä.

Uusi SEAT Ateca, brändin kolmas pilari, näyttelee Pariisin autonäyttelyssä tärkeää roolia. SEATin ensimmäinen menestyksellinen SUV ottaa jälleen uuden askeleen Ateca X-Perience -mallilla, joka tekee ensiesiintymisensä Pariisissa. Ateca X-Perience, joka on saanut innoituksensa välimerellisestä kulttuurista, on innovatiivinen, off-road-ominaisuuksilla varustettu auto, joka esittelee Ateca-mallistoperheen mahdollisuudet ja tulevaisuuden potentiaalin.

SEAT lanseeraa uuden Atecan jälkeen kolme kokonaan uutta mallia vuonna 2017, mukaan lukien uuden SUV Crossover -mallin, joka kehitetään ja valmistetaan Martorellin tehtaalla.

SEAT on ainoa yritys, joka suunnittelee, kehittää, valmistaa ja markkinoi autoja Espanjassa. SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 80 % autoista ulkomaille, se on läsnä yli 80 maassa ja sillä on yli 1 700 jälleenmyyjää. Vuonna 2017 SEAT saavutti historiansa parhaan tuloksen myymällä yli 470 000 autoa maailmalaajuisesti. SEAT työllistää yli 15 000 työntekijää kolmella tuotantopaikkakunnalla – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksellisiä Ibizaa, Leonia ja Aronaa. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa ja Toledoa Tsekeissä, Alhambraa Portugalissa ja Miitä Slovakiassa. SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven liitettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja. Vuonna 2017 SEATin kehitys oli toista vuotta peräkkäin kokonaismarkkinaa ja kilparyhmäänsä vahvempi. SEATeja rekisteröitiin 2 333 kappaletta markkinaosuuden ollessa 2,0 %. Suosituin SEAT-malli vuonna 2017 oli SEAT Leon, jota rekisteröintiin 1 177 kappaletta. SEATin suosio on kasvanut selvästi viimeisen kahden vuoden aikana. Malleista kovimmat kasvulukemat vuonna 2017 teki SEAT Ateca, jonka rekisteröinnit kasvoivat 286 %. SEATin kaasuhybridien kasvu oli tätäkin kovempi, peräti 386 %. Uusi SEAT Ibiza valittiin puolestaan Vuoden Auto Suomessa 2018 -voittajaksi. SEAT-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua