Suomen parhaat SEAT-huollot löytyvät Kuopiosta ja Jyväskylästä

SEATin kansainvälinen myynnin ja jälkimarkkinoinnin Top SEAT People -kilpailu käydään tänä vuonna Barcelonassa maalis-huhtikuun vaihteessa. Kilpailuun osallistuu yli 100 SEAT-ammattilaista yli 25 maasta ja kolmesta maaosasta. Kilpailussa on kahdeksan eri sarjaa ja ammattitaitoansa pääsevät testaamaan esimerkiksi mekaanikko, huoltoneuvoja, korjaamopäällikkö ja automyyjä. SEATin kilpailu on vanhin Volkswagen-konsernin järjestämistä ammattitaitoa mittavista kilpailuista. Kilpailijat pääsevät mittaamaan taitojaan niin teoria- kuin käytännöntehtävissä kilpailun kaksipäiväisessä finaalissa.

Suomen mestaruudet ratkottiin teoriakokeiden lisäksi asiakkaiden tyytyväisyydellä palveluun ja korjauslaatuun. Suomea kilpailuun lähtevät edustamaan Suomen parhaat SEAT-ammattilaiset. Jälkimarkkinointi-sarjan edustajat ovat korjaamopäällikkö Joona Tissari ja huoltoteknikko Timo Taskinen Veljekset Laakkoselta Kuopiosta sekä huoltoneuvoja Jari Kolehmainen Jyväskylän Autotarvikkeesta.

Toista kertaa järjestettävän myynti-sarjan edustajat ovat myyntipäällikkö Jaakko Arho SEAT Center Helsingistä ja automyyjä Santeri Ojala LänsiAuto Vantaalta.

Suomen parhaat SEAT-huollot saivat kolmeksi kuukaudeksi käyttöön uudet SEAT Atecat.

SEATin "The Absolute Winner" saa puolestaan palkinnoksi matkan kahdelle mihin tahansa Euroopan LEON CUP RACE -kilparadalle.

SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 86 % autoista ulkomaille, se on läsnä yli 80 maassa ja sillä on yli 1 700 jälleenmyyjää. Vuonna 2016 SEATin liikevoitto oli 143 miljoonaa euroa, joka oli myös historian paras tulos. SEAT myi vuonna 2016 yli 410 000 autoa.SEAT työllistää yli 14 500 työntekijää kolmella tuotantopaikkakunnalla – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksekkäitä Ibizaa ja Leonia. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa ja Toledoa Tsekeissä, Alhambraa Portugalissa ja Miitä Slovakiassa.SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven yhdistettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja.