Uusi SEAT Arona on luokkansa paras vaihtoehto

Report this content

• Autovista-konsernin tutkimuksen mukaan uusi SEAT Arona säilyttää kilpailijoihinsa verrattuna parhaiten jälleenmyyntiarvonsa kuudella tärkeimmällä Euroopan markkina-alueella
• Autovista-konsernin mukaan jännittävä ja ajaton muotoilu, erinomainen ajettavuus, sisätilat ja tavaratila ovat kaikki ominaisuuksia, jotka erottavat SEAT Aronan kilpailijoistaan
• Tutkimuksen mukaan SEAT Arona erottuu edukseen toiminnallisuudellaan, hinta-laatusuhteellaan ja edistyksellisellä turvallisuus- ja liitettävyysteknologiallaan

On selvää, että SEAT-mallit erottuvat edukseen houkuttelevalla muotoilullaan, teknologiallaan, turvallisuudellaan ja erinomaisella suorituskyvyllään. Uusi SEAT Arona, joka on brändin toinen yksinomaan Martorellissa MQB A0 -alustalle valmistettu malli ja ensimmäinen malli kompaktissa crossover-segmentissä, ei poikkea tästä.

Auton hankintapäätös edellyttää huolellista arviointia sekä yksityishenkilöltä että yritykseltä. Hankintahinnan lisäksi on tärkeää ottaa huomioon myös ylläpitokustannukset ja jälleenmyyntiarvo. Tämän vuoksi SEAT on huomioinut erityisesti nämä seikat uuden Aronan kehittämisen yhteydessä.

Autovista Groupin viimeisin tutkimus kohdistui kompakteihin crossover-malleihin. Tutkimuksessa nousee esiin se, että SEAT Arona on kilpailijoihinsa verrattuna yksi vähiten arvostetuista autoista Espanjassa, Saksassa, Ranskassa, Italiassa, Portugalissa ja Belgiassa. Tutkimuksen mukaan uusi Arona on kuitenkin todennäköisesti luokkansa paras ostos. Autovista-konserni on johtava hintatietojen toimittaja Euroopan autoteollisuuden päätöksentekijöille. Autovistan tuottamien tietojen avulla yritykset ja yksityishenkilöt saavat luotettavaa tietoa ostopäätöksensä tueksi.

”Uusi SEAT Arona vastaa täydellisesti yritysautokäyttäjien odotuksiin. Uusi SEAT Arona on erinomainen vaihtoehto jälleenmyyntiarvonsa, tilojensa ja varustelunsa ansiosta, jotka ovat tuttuja ylemmän kokoluokan autoista. Pienin SUV-mallimme tulee epäilemättä tukemaan SEATin asemaa uusien yritysautoasiakkaiden houkuttelemisessa”, sanoo SEATin myynti- ja markkinointijohtaja Wayne Griffiths.

Huomioiden sekä bensiini- että dieselmallit, SEAT Aronalla on paras jälleenmyyntiarvo. Se on jopa viisi prosenttiyksikköä korkeampi kuin lähimmällä kilpailijalla Espanjassa. SEATin tehokkaat moottorit, matalat käyttökustannukset ja hyvä hinta-laatusuhde tekevät Aronasta yhden markkinoiden parhaista vaihtoehdoista.

Viimeisten viiden vuoden aikana SEAT yritysautojen myynti on kasvanut 90 prosenttia. Tämän vuoksi on tärkeää, että SEAT saavutti Aronalla korkeimmat pisteet Autovista-konsernilta Euroopan päämarkkinoilla. On selvää, että SEAT tulee vahvistamaan asemaansa yritysautomarkkinoilla uuden Aronan myötä. Arona erottuu edukseen yritysautomarkkinoilla monipuolisuudellaan: suorituskyvyllä, laadulla, varustelulla, edistyksellisellä teknologialla ja matalilla ylläpitokustannuksilla.

Autovista-konsernin mukaan menestys tulee eri osa-alueilta. Arona erottuu kilpailijoistaan erinomaisen ajettavuuden, kiihtyvyyden, ajomukavuuden sekä alhaisen melu- ja tärinätason ansiosta. SEAT Aronassa on myös kilpailijoitaan suurempi tavaratila (400 litraa) ja sisätilat. Ei sovi myöskään unohtaa SEAT DNA:n mukaista ajatonta ja jännittävää muotoilua.

Uuden Leonin ja Ibizan jälkeen SEAT Arona on espanjalaisbrändin kolmas lanseeraus vuonna 2017. Espanjalaisbrändi esittelee vuonna 2018 suuren SUV-mallin ja tuo mallistoon digitaalisen mittariston ensin Atecaan ja Leoniin ja myöhemmin Ibizaan ja Aronaan.