Tervetuloa Kansalliseen etätyödebattiin: Etätyöbarometrin julkistus

Aika: torstaina 19.9.2013 klo 9–10.30, aamupala tarjolla klo 8.30
Paikka: HUB Helsinki , Annankatu 31–33 C 37, Helsinki ( kartta )

”Voiko etätyö tiivistää työyhteisöä? … vai vieraannuttaako etätyö yksilöä tiimistä?”

”Eikö etätyö luonnistu, kun kaikkiin työntekijöihin ei voi luottaa. …vai johtuuko se pelisääntöjen ja tavoitteiden puutteesta?”

”Mahdollistaako etätyö työelämän ja perheen sovittamisen? … vai tuottaako etätyö korvauksetonta ylityötä?”

”Pitäisikö taantuman uhatessa keskittää aivot konttorille? … vai rohkaista joustaviin työskentelytapoihin?"

Kansallisen etätyöpäivän aattona 19.9. lehdistötilaisuudessa paljastetaan tuoreen henkilöstöpäättäjille suunnatun Etätyöbarometrin tulokset. Lisäksi saamme esimakua löydöksistä Suomen Akatemian vuoden lopussa päättyvästä kolmivuotisesta tutkimushankkeesta Space – työn tilallinen hajautuminen .

Tilaisuuden sähköistää Kansallinen etätyödebatti , jossa väitellään etätyön hyöty- ja varjopuolista. Paneeliin osallistuvat muun muassa professori Juha Siltala , Työterveyslaitoksen erikoistutkija Seppo Tuomivaara sekä IT-alaa median puolella pitkään seurannut AmCham Finlandin johtaja Antti Oksanen .

Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus jäädä loppupäiväksi HUB Helsingin yhteisölliseen työtilaan tekemään töitä. Kansallista etätyöpäivää vietetään perjantaina 20.9.

Camilla Lindfors, Microsoft Oy, p. 040 838 6686, camilla.lindfors@microsoft.com
Saara Reinimäki, Suomen ympäristökeskus, p. 040 740 1656,
saara.reinimaki@ymparisto.fi

Ilmoittautuminen ti 17.9.2012 mennessä: ilmoittautumiset@sekpublic.fi tai Tomi Ertovaara, SEK Public, p. 040 703 3244.

www.etatyopaiva.fi

Tervetuloa!

Suomen ympäristökeskus ja Microsoft Oy

Avainsanat:

Yrityksestä

Viestintä on muutoksen tilassa. Perinteiset kommunikaation keinot eivät enää riitä. SEK Public Oy tarjoaa sekä nykyaikaista viestintää että markkinointi-PR:ää, koska molempia tarvitaan yritysten viestien erottautumiseen.