ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 10 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

Sentera Oyj on tänään vastaanottanut seuraavan arvopaperimarkkinalain 2 luvun 10 pykälän mukaisen ilmoituksen yhtiön osakkeenomistajan omistusosuuksien muuttumisesta: Oy Etra Ab:n omistusosuus Sentera Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä on ylittänyt 1.6.2005 osakekaupalla 1/10:n (10 %) ja on osakekaupan jälkeen 1 375 183 osaketta, joka vastaa 10,36 % koko Sentera Oyj:n osakekannasta ja äänimäärästä. Senteran osakepääoma koostuu yhteensä 13 275 996 osakkeesta. SENTERA OYJ Lisätietoja: Markku Toivanen, toimitusjohtaja, p. 020 754 0000 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa.