SENTERA OYJ:N OSAKEPÄÄOMAN KOROTUS OPTIO-OIKEUKSIEN PERUSTEELLA

Sentera Oyj:n 2003 A optio-oikeuksien perusteella merkittyjen 686 uuden osakkeen merkintää vastaava osakepääomankorotus 34,30 euroa on merkitty kaupparekisteriin. Uudet osakkeet otetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi arviolta 3.5.2005. Korotuksen jälkeen Sentera Oyj:n rekisteröity osakepääoma on 663.799,80 euroa ja osakkeiden lukumäärä on 13.275.996. Helsinki 29.4.2005 SENTERA OYJ Markku Toivanen toimitusjohtaja Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi