SENTERA OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS 1.1.2004 - 30.9.2004

SENTERA OYJ PÖRSSITIEDOTE 26.10.2004 KLO 9.00 SENTERA OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS 1.1.2004 - 30.9.2004 - Liikevaihto tammi-syyskuussa 16 380 tuhatta euroa (15 983 tuhatta euroa vuonna 2003), liikevaihto kasvoi 2,5 %, kotimaan liikevaihto kasvoi 8,2 % - Liiketulos tammi-syyskuussa ennen liikearvopoistoja (EBITA) 1 023 tuhatta euroa (-1 332 tuhatta euroa vuonna 2003) - Liikevaihto heinä-syyskuussa 4 821 tuhatta euroa (4 492 tuhatta euroa vuonna 2003), kasvua 7,3 %, kotimaan liikevaihto kasvoi 9,8 % - Liiketulos heinä-syyskuussa ennen liikearvopoistoja (EBITA) 324 tuhatta euroa (-391 tuhatta euroa vuonna 2003) - Yhtiö arvioi tuloksen paranevan edelleen vuoden viimeisen neljänneksen aikana ja pitää myös alkuvuoden 2005 näkymiä lupaavina "Yhtiön kehittämistoimenpiteet sekä valintamme panostaa strategisiin asiakkuuksiin toimittamalla kokonaisvaltaisia tuote-, toimiala- ja palvelukokonaisuuksia ovat onnistuneet. Yhtiön tulos ja liikevaihto ovat kehittyneet suotuisasti koko katsauskauden ajan", sanoo Sentera Oyj:n toimitusjohtaja Markku Toivanen. Lisätiedot: Markku Toivanen, toimitusjohtaja, puh. 020 754 0000 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/26/20041026BIT00020/wkr0001.pdf The full report