SENTERA YKSINKERTAISTI KONSERNIRAKENNETTAAN

Senteran hallituksen päätös ja suunnitelma konsernirakenteen yksinkertaistamisesta, joka julkaistiin pörssitiedotteella 29.12.2004 on merkitty kaupparekisteriin 31.5.2005. Sentera Oyj:n täysin omistama Sentera Finland Oy on sulautettu tytäryhtiösulautumisena emoyhtiöön 1.6.2005 alkaen. SENTERA OYJ Markku Toivanen toimitusjohtaja Lisätiedot: Markku Toivanen, puh. 020 754 0000 http://www.sentera.fi Sentera (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. www.sentera.fi