SEW-EURODRIVEn Online Support -asiakasportaali uudistui!

Report this content

Käyttötekniikkaan erikoistunut SEW-EURODRIVE Oy on julkaissut uudistuneen suomenkielisen Online Support -palvelun. Se soveltuu kaikille yrityksen yhteistyökumppaneille, niin loppuasiakkaille kuin laitevalmistajille. Palvelu sisältää käytännön apua päivittäiseen työskentelyyn – kaikki asiakaskohtainen dokumentaatio yhdestä paikasta.

”Online Support -palvelustamme löytyvät muun muassa CAD-tiedostot, tuotekonfiguraattori ja tilauskohtainen dokumentaatio. Esimerkiksi tarjouspyynnöt, varaosatiedustelut ja tilaukset hoituvat palvelun kautta vaivattomasti. Korvaavien tuotteiden ja dokumenttien etsiminen voi olla aikaavievää, mutta palvelustamme asiakkaat löytävät etsimänsä tiedot helposti”, kertoo      SEW-EURODRIVE Oy:n myyntijohtaja Juha Korhola.

Monipuolisista Online Support -toiminnoista Korhola nostaa esille käyttöönottoon ja kunnossapitoon suunnitellun palvelun. ”Asiakaskohtainen CDM®-asennuskannan hallinta soveltuu kaikkien valmistajien käyttölaitteille. Laitekohtainen dokumentaatio ja kunnossapidon toimenpiteet tallennetaan Online-Support -järjestelmään”,  jatkaa Korhola.

”Online Support -palvelu tehostaa asiakkaidemme tilaus-toimitusprosessia ja tuo kustannusäästöä. Monipuolisten sähköisten palveluiden lisäksi panostamme myös henkilökohtaiseen asiakaskokemukseen - kattava alueellinen myyntiverkostomme palvelee kaikkialla Suomessa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme markkinoiden parasta asiakaspalvelua”, kiteyttää SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens

Uudistunut Online Support lyhyesti:

• Suomenkielinen palvelu
  • Tilauskohtainen dokumentaatio
  • Asiakaskohtainen CDM®-asennuskannan hallinta
  • Vianetsintä-sovellus

Lisätietoja:

Myyntijohtaja Juha Korhola, p. 0201 589 273, juha.korhola@sew.fi

Markkinointiviestintäpäällikkö Heidi Pekkala, p. 0201 589 253, heidi.pekkala@sew.fi

SEW-EURODRIVE Suomessa

SEW-EURODRIVE Oy on käyttötekniikkaan erikoistunut yritys. Tuotevalikoima koostuu vaihdemoottoreista, teollisuusvaihteista, taajuusmuuttajista, servokäytöistä ja hajautetusta käyttöautomaatiosta. Yrityksen pääkonttori, kokoonpanotehdas ja huoltokeskus toimivat Hollolassa. Aluekonttorit sijaitsevat Kotkassa, Tampereella, Vaasassa, Kuopiossa ja Oulussa. Yritys on perustettu vuonna 1975.

Karkkilassa sijaitseva SEW-EURODRIVE -konsernin tuotantolaitos on erikoistunut suurten teollisuusvaihteiden suunnitteluun ja valmistukseen. SEW-EURODRIVE -yhtiöt työllistävät Suomessa yli 220 työntekijää ja ovat osa kansainvälistä käyttötekniikan kokonaisratkaisuihin erikoistunutta saksalaista SEW-EURODRIVE -konsernia. Vuonna 1931 perustetun perheyrityksen palveluksessa on yli 16 000 työntekijää 47 maassa ja liikevaihto on 2,7 miljardia euroa. Konsernissa on maailmanlaajuisesti 15 tuotantolaitosta ja 77 paikallista kokoonpanotehdasta ja huoltokeskusta. www.sew-eurodrive.fi