Sharp lanseeraa uuden sukupolven värimonitoimilaitteen MX-2310U

Sharpin uuden sukupolven värimonitoimilaite MX-2310U tarjoaa etenkin pienille toimistoille ja työryhmille erinomaisen mahdollisuuden vaihtaa mustavalkolaite värimonitoimilaitteeseen.

Sharp tarjoaa pienille mustavalkolaitteita käyttäville toimistoille ja työryhmille vaihtoehdoksi uuden monikäyttöisen ja pieneen tilaan mahtuvan värimonitoimilaitteen. Uusi MX-2310U on A3-värimonitoimilaite, jossa nopeus (23 mustavalko- tai värisivua minuutissa) ja erinomainen kuvanlaatu yhdistyvät ympäristöystävälliseen muotoiluun ja valmistusmateriaaleihin.

Yritykset, joilla ei aikaisemmin ole ollut käytössään värimonitoimilaitetta, pitävät niitä usein kalliina, hitaina ja monimutkaisina. Markkinat ovat kuitenkin kehittyneet valtavasti ja uusi MX-2310U tarjoaa käyttäjälleen tehokkaan, suorituskykyisen ja helppokäyttöisen vaihtoehdon edullisesti.

Pieni, mutta tehokas
Vaikka uusi MX-2310U on luokkansa pienin, siinä on yhtä monipuoliset ominaisuudet ja lisävarusteet kuin Sharpin suuremmissa monitoimilaitteissa.  Kaksipuolistulostuksen, kopioinnin ja skannauksen lisäksi käyttäjä voi täydentää kokonaisuutta esimerkiksi tilaa säästävällä sisäisellä viimeistelijällä ja rei’ittäjällä, faksilla, laajennetuilla tietoturvaominaisuuksilla, suuremmalla paperikapasiteetilla ja 3. osapuolen ohjelmistoilla Sharp OSA:n (Open Systems Architecture) avulla. Vaikka MX-2310U:n toiminnot ovat erittäin monipuoliset, on laite kuitenkin erittäin helppokäyttöinen.

MX-2310U:n suunnittelussa on erityisesti huomioitu helppokäyttöisyys, joka on äärimmäisen tärkeä ominaisuus monitoimilaitteen käyttäjän kannalta. MX-2310U:n värillistä LCD-kosketusnäyttöä voi ohjailla laitteen mukana tulevan kätevän osoitintikun avulla ja paperikaseteissa on tukevat vetokahvat. Sharpin etäkäyttöpaneelin avulla IT-henkilökunta ja Helpdesk pystyvät näkemään monitoimilaitteen näytön omalla työasemallaan ja antamaan tehokasta käyttöopastusta.

Ympäristöystävällinen design
Sen lisäksi, että MX-2310U on tehokas A3-värimonitoimilaite, tällä Energy Star -merkityllä monitoimilaitteella on myös vaikuttavat vihreät arvot.

MX-2310U:n skanneri hyödyntää LED -valotekniikkaa matalan virrankulutuksen aikaansaamiseksi ja lämpenemisaika on lyhyt, jopa alle 20 s. Lisäksi MX-2310U mukautuu käyttäjän rutiineihin ja siirtyy automaattisesti virransäästötilaan, kun laitetta ei käytetä.  MX-2310U:n virrankulutus virransäästötilassa on luokkansa pienin, jopa alle 1 W.

Lisätietoja tuotteesta: http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/fi/hs.xsl/-/html/1024_monitoimilaitteet.htm

MX-2310U:n tärkeimmät ominaisuudet

Tehokas
• Kompakti ja monipuolinen värimonitoimilaite pienille toimistoille ja työryhmille
• Sisältää vakiona useita hyviä Sharpin laitteille tyypillisiä ominaisuuksia
• Tulostaa 23 väri- ja mustavalkosivua minuutissa
• Erinomainen kuvanlaatu uusien värien ja kehitteiden ansiosta
• Automaattinen kääntävä syöttölaite vakiona, joka mahdollistaa värillisen verkkotulostuksen, kopioinnin ja skannauksen
• Edistyneet tietoturvaominaisuudet
• Sharp OSA yhteensopiva
• Kattava valikoima lisävarusteita

Helppokäyttöinen
• Värillinen LCD-kosketusnäyttö pienoiskuvilla
• Osoitintikku helpottaa LCD-kosketusnäytön käyttöä
• Käytännölliset vetokahvat paperikaseteissa
• Monipuoliset laitehallintamahdollisuudet
• Printer Status Monitorin avulla monitoimilaitteen värien ja paperin määrät on helppo tarkistaa omalta työpöydältä ennen tulostamista.
• Sharpin etäkäyttöpaneelin avulla Helpdesk pystyy näkemään monitoimilaitteen näytön omalla työasemallaan ja antamaan tehokasta käyttöopastusta

Ympäristöystävällinen design
• Alan johtava energiaa säästävä tekniikka
• Nopea, alle 20 sekunnin lämpenemisaika
• Virrankulutus alle 1 W virransäästötilassa
• Automaattinen siirtyminen virransäästötilaan, kun laitetta ei käytetä
• TEC-arvo (Total Electricity Consumption) 1.72 kWh
• Energy Star –sertifioitu

Sharpin toiminta alkoi Japanissa vuonna 1912 ja nykyään sen palveluksessa on yli 53 700 työntekijää 32 maassa. Konsernin liikevaihto on noin 220 miljardia euroa (2009). Sharp lanseerasi ensimmäisenä mikroaaltouunin, väri-TV:n ja LCD-tekniikan. Sharp Electronics (Nordic) AB:n pääkonttori on Tukholmassa ja Suomen sivuliike on toiminut vuodesta 2005. Yrityksen liiketoiminta-alueet ovat Ääni & Kuva, AV-tuotteet, Digitaalinen asiakirjatuotanto, Aurinkokennot ja Kodinelektroniikka.

Avainsanat: