Sharpin vuosi 2010 alkoi kahdella BERTL’s BEST -tunnustuksella

BERTL ®, Inc on arvioinut Sharpin uudet mustavalkomonitoimilaitemallit markkinoiden parhaiksi ja myöntänyt niille kaksi tunnustuspalkintoa: "Best Value for Price for Small Office Mono Serie" ja "Best Digital Imaging A3 Mono MFP Range".

- Tämä on hieno tapa aloittaa uusi vuosi. Sharp sai useita tunnustuksia vuoden 2009 aikana, mutta olemme BERTLin myöntämistä uusista palkinnoista aina erittäin iloisia. Ne kertovat selkeästi, että tuotteemme täyttävät käyttäjien päivittäiset tarpeet ja palvelevat erilaisia organisaatioita. Tämä on meille hyvin merkittävä saavutus, sanoo Jonne Zachrisson, Sharp Electronics (Nordic) Ab:n tuotepäällikkö. Best Digital Imaging A3 Mono MFP Range Perusteellisissa testeissä oli mukana kaikkien suurimpien laitevalmistajien laitteita, ja niiden perusteella parhaaksi A3-mustavalkolaitesarjaksi valittiin Sharpin MX-M503, MX-M453, MX-M363 ja MX-M283. Laitteiden nopeudet vaihtelevat 28 sivusta minuutissa 50 sivuun minuutissa. Testiraportissa todettiin, että ”kuvanlaatu oli hämmästyttävän hyvä muihin saman luokan laitteisiin verrattuna”, ja kiitosta saivat myös energiaa säästävät toiminnot, kuten lyhyt lämpenemisaika, nopea ensituloste ja matala energiankulutus. Muut ominaisuudet, jotka vakuuttivat tuomariston, olivat tietojen syöttämistä helpottava esiin vedettävä QWERTY-näppäimistö, graafisen navigoinnin mahdollistava värillinen korkearesoluutioinen kosketusnäyttö ja mahdollisuus skannata jopa 70 sivua minuutissa peräti seitsemälle eri vastaanottajalle. Tietoa BERTListä BERTL ® Inc. on alansa johtava riippumaton tutkimuslaitos, joka laatii tuoteraportteja ja vertailevia analyyseja mm. asiakirjaratkaisuista ja digitaalisista monitoimilaitteista. BERTL rahoittaa kansainvälistä asiakaskuntaa palvelevan toimintansa kokonaan itse.

Avainsanat: