SILMÄASEMA FENNICA OY:N TOIMITUSJOHTAJA VAIHTUU

Report this content

Silmäterveyden ja optisen liiketoiminnan alalla tapahtui viime vuonna suuri muutos, kun Silmäasema-ketjuun yhdistyi ensin pääkaupunkiseudun yksityiset silmäsairaalat ja sittemmin konserni on laajentunut viidellä uudella silmäkirurgiaan erikoistuneella Silmäsairaalalla.  Uusi positio markkinoilla ja uusi liiketoimintayhdistelmä edellyttävät vahvaa johtamista uudessa markkinatilanteessa. Tavoitteenamme on vahvistaa merkittävästi sekä optisen vähittäiskaupan että silmäterveyspalveluiden kilpailukykyä markkinoilla. Samalla rakennamme näiden toimialojen yhteistoiminnalla asiakkaalle ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden.

Silmäasema Fennica – konsernin toimitusjohtajana aloittaa 29.11.2011 LL Veli-Matti Riihimäki, joka on aiemmin toiminut yhtiön hallituksen jäsenenä. Veli-Matti Riihimäki on ollut MedOne Oy:n perustajajäsen ja yksi pääomistajista vuosina 2000–2007 toimien samalla yrityksessä henkilöstöhallinto erityisvastuualueenaan. Hallinnollista kokemusta Riihimäellä on ylilääkärin ja johtavan lääkärin tehtävistä sekä yritysmaailman hallitustyöstä.

Yhtiön edellinen toimitusjohtaja Timo Munukka jättää tehtävänsä välittömästi. Timo Munukka on palvellut yhtiötä ansiokkaasti yli 20 vuoden ajan ja kehittänyt Silmäasema-ketjua sen nykyiseen laajuuteensa.

Silmäasema Fennica Oy
Pentti Sihvola
hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Veli-Matti Riihimäki, puh. 050-363 7950, veli-matti.riihimaki@silmaasema.fi

Kristiina Pispala
viestintäpäällikkö